GA-8IDML - Gigabyte
Fra : KH

Dato : 09-09-02 16:11

Jeg har et motherboard af mærket Gigabyte, model GA-8IDML.
Jeg har forsøgt at finde ud af, hvor hurtig en processor, jeg kan smide på,
men kan endog intet finde på producentens website.
Jeg kan kun se, at jeg minimum kan montere Pentium 4, 1500MHz.
Men intet om maximum.

Hjælp... Please!!

Mvh. Klaus.

Fra : Peter

Dato : 10-09-02 08:19

Det understøtter alle P4 som kører med 400FSB også Northwood og P4 Celeron

Har dog selv kun prøvet med op til 2.4GHz det virker fint.

/peter

Fra : KH

Dato : 10-09-02 13:24

"Peter" <@> skrev i en meddelelse
> Det understøtter alle P4 som kører med 400FSB også Northwood og P4
Celeron

> Har dog selv kun prøvet med op til 2.4GHz det virker fint.
>
> /peter

Hej Peter.

Takker for svaret..
Håber at jeg så med tiden kan smide en CPU på 3,5 GHz på..
Det bliver så, når de 1,6 bliver for "langsomme"...

Endnu engang tak.

Mvh. Klaus.