NYT FRA BAAL
Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 09-09-02 15:54

Hej til alle BAAL fans.

Jeg ved ikke om i har fundet ud af det, men hvis i ikke har det så fortæller
jeg det da lige her og nu.

BAAL er med i stykket Antigone eller Kreons fald på Aarhus teater og på
Aarhus teater's hjemmeside www.Aarhusteater.dk kan man høre et nummer med
Baal fra forestillingen. Jeg skal hilse at sige at det nummer kører rent
ind. Det er simpelthen så godt og de fortsætter bare med at være så geniale
og så suveræne, endnu en kæmpe hyldest til BAAL.
Bjørn gør det ganske godt på dansk... smukt og i det hele taget skøn musik.
Jeg glæder mig til at se forestillingen.

Tjek også deres hjemmeside.
www.Baal.dk

MVH
Betina

Fra : Andrew

Dato : 09-09-02 21:39

> [...]
> Bjørn gør det ganske godt på dansk... smukt og i det hele taget skøn
musik.
> Jeg glæder mig til at se forestillingen.

Lyder godt, jeg skal selv ind og se forestillingen sidst i September. Glæder
mig allerede!

Mvh Anders

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-09-02 21:51

On Mon, 9 Sep 2002 22:38:50 +0200, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>musik.
>

>Lyder godt, jeg skal selv ind og se forestillingen sidst i September. Glæder

Jeg var inde og høre dem på Cafe Hack i tordags til 50,-
Det var så fedt I slet ikke fatter det. Så meget gang i den og
intimitet. Og spillede de 2 timer!!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Andrew

Dato : 10-09-02 14:26

Hvad hedder deres nye plade og hvornår kommer den?

Mvh Anders

--
"Vandet var 14, og pigen var Samer og Singapore Airlines er til salg..."

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 10-09-02 16:16

On Tue, 10 Sep 2002 15:26:28 +0200, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

>Hvad hedder deres nye plade og hvornår kommer den?
>
>Mvh Anders
>
>--
>"Vandet var 14, og pigen var Samer og Singapore Airlines er til salg..."

The supreme machine ca. ½ år gammel, men de har faktisk lige udgivet
en cd med musikken fra Antigone. Den kan indtil videre kun bestilles
hos Baal på email til 100,- + porto skjarbak@image.dk

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 11-09-02 16:27

Ja, undskuld hvis jeg ikke gjorde mig forståelig, men det var nemlig cd'en
fra forestillingen jeg mente...

MVH
Betina

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-09-02 16:13

On Wed, 11 Sep 2002 17:26:49 +0200, "Betina og Claus Ellegaard Skytte"
<bces@adslhome.dk> wrote:

>Ja, undskuld hvis jeg ikke gjorde mig forståelig, men det var nemlig cd'en
>fra forestillingen jeg mente...

Den kan også købes før og efter forestillingen.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-09-02 16:14

Baal giver koncert hver torsdag!!

Sidst, men ikke mindst har vi tidligere annonceret en ugentlig koncert
i forbindelse med forestillingen. Der er desværre sket nogle
ændringer, da teaterstykket på scenen under os har valgt at starte
senere pga. støj fra "Antigone" (læs: det dejlige musikalske udtryk).
Det betyder, at vi nu pludselig ikke kan afholde koncerter i foyeren.
Istedet har vi lavet en aftale med Café Hack (ved teatrets front) om
en ugentlig koncert hver torsdag (undtaget d. 10/10). Entreprisen
bliver 50,- og der er kun plads til ca. 120 personer. Det bliver
intimt og varmt........

Morten
morten@bowman.dk