MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Modemadgang og flere brugere
Fra : Formsgaard

Dato : 09-09-02 15:36

Hej Gruppe

Jeg har opsat min win-XP pro med to brugerprofiler. Begge har
admin-rettigheder. Jeg har installeret de fleste ting fra den ene profil.

Min internetadgang går via et Lasat 56K modem og det fungerer fint fra den
ene brugerprofil. Men hvis jeg prøver at få adgang fra den anden
brugerprofil kan der ikke oprettes forbindelse idet "COM-porten er optaget".

Kan nogen hjælpe?

MVH

Niels K. Formsgaard

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 09-09-02 15:40

"Formsgaard" <koldform@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ene brugerprofil. Men hvis jeg prøver at få adgang fra den anden
> brugerprofil kan der ikke oprettes forbindelse idet "COM-porten er optaget".

Er den anden bruger logget ud eller har du bare skiftet bruger?

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : Formsgaard

Dato : 09-09-02 17:47

Hej Stig

Problemet er det samme uanset om den første bruger har logget på eller ej.
Iøvrigt har jeg også en gæstekonto, der også gerne skulle kunne gå på
nettet.

Måske spiller det ind at jeg har en Palm Pilot i den anden COM-port?

MVH

Niels