MS Windows
briani 27239
XP licenser
Fra : Børgesen

Dato : 09-09-02 14:31

Jeg har ladet mig fortælle, at de ny MS licensregler har en indbygget frist
på 2 år. Hvordan fungerer det?

Skal jeg så ud og købe produktet en gang til om to år, eller skal jeg "kun"
købe en forlængelse af licensen?

Ligger der produktopdateringer i licensen, eller kun produktvedligehold?

Er det samme princip for XP styresystem og Office XP?

Uh, sikke mange spørgsmål om samme emne. Håber nogen kan kaste lidt lys hér.

Børgesen

Fra : ha

Dato : 09-09-02 15:02

> Uh, sikke mange spørgsmål om samme emne. Håber nogen kan kaste lidt
> lys hér.

Du kan læse om licenser hos ......
http://www.microsoft.com/danmark/license/

mvh
ha

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-09-02 18:45

Licens reglerne du snakker om er kun for volume licenser og det lyder
ikke som om du har en sådan.