tracklist til Aero-koncert
Fra : CyberGeek

Dato : 09-09-02 13:40

Hejsa...
Jeg er ikke den helt store JMJ fan, men var alligevel med til
koncerten for oplevelses skyld....!
Men der er et par numre som jeg godt kunne tænke mig.
Blandt andet nummer 2 han spillede....altså numret lige efter
Ã¥bningsnumret.......hvad var det for et???

Håber nogle kan hjælpe

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 09-09-02 13:45

On Mon, 09 Sep 2002 14:39:55 +0200, CyberGeek
<denmark_cyber@hotmail.com> wrote:

>Blandt andet nummer 2 han spillede....altså numret lige efter
>åbningsnumret.......hvad var det for et???

Oxygene 4 i en nyere version.

Jeg mener at have set en trackliste på jarre.net - men jeg kan ikke
genfinde den ligenu.

--
Morten!

Fra : Jacob E.

Dato : 09-09-02 14:08

"Morten Kjaer Nielsen" <nospam.13juni2002@gummiand.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener at have set en trackliste på jarre.net - men jeg kan ikke
> genfinde den ligenu.

Der er en trackliste på www.magneticfields.dk

Mvh Jacob E.

Fra : CyberGeek