Fangstresultater i hele landet.
Fra : David

Dato : 09-09-02 14:02

Jeg ville blive meget glad hvis der i fremtiden kom løbende nyheder om
fangsresultater i hele landet. Det kunne være fiskemetode/valg af
agn/fisketidspukt/i vilken del af landet mm. Jeg føler det ofte ville være
en stor fordel at følge fiskeriet på landsplan.
....David
__________________________________________________________________ David
Jørgensen ICQ#: 165380766 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 09-09-02 14:22

On Mon, 9 Sep 2002 15:02:02 +0200, "David" <a.nature@oncable.dk>
wrote:

> [...]
>agn/fisketidspukt/i vilken del af landet mm. Jeg føler det ofte ville være
>en stor fordel at følge fiskeriet på landsplan.

Hej David.

Jeg bruger med fornøjelse http://www.fangster.dk og
http://www.123nu.dk til at følge med i det. Der er det nemt at få et
overblik over den del af landet hvor man bor.

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : David

Dato : 09-09-02 15:32

Hej Bian
Tak for linket til fankster. Det er et helt fint sted.
Men jeg kunne derfor alligevel godt tænke mig flere fangstresultater her på
dk.fritid.lystfiskeri.
....David
"Brian B. Christensen" <BEDSTEfar@BEDSTEpatricia-brinch.dk> skrev i en
meddelelse news:508pnu8ggpgn366c5dcchpricb8q9rn9gk@4ax.com...

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 09-09-02 15:44

On Mon, 9 Sep 2002 16:32:07 +0200, "David" <a.nature@oncable.dk>
wrote:

>Hej Bian
>Tak for linket til fankster. Det er et helt fint sted.
>Men jeg kunne derfor alligevel godt tænke mig flere fangstresultater her på
>dk.fritid.lystfiskeri.

Enig. Jeg kan bare ikke gi' så mange af dem. Jeg fanger næsten aldrig
noget

Det bedste for mig i år har været en regnbue på 3.7 KG. Selvom den er
flot, så ville jeg hellere ha' 2 havørreder på 1.5 KG. Men der har
ikke været så meget gang i den i limfjorden i år. Eller også har vi
bare været de forkerte steder.

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : David

Dato : 09-09-02 15:56

Hej Brian
Det lyder da fint i mine øre.
Jeg har kun fanget småtorsk og småskrubber i det sønderjydske.
meddelelse news:dmcpnussj6gft7u7vn7qksho4fj5um8nvo@4ax.com...