MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvad f*nden har jeg lavet med min Mediapla~
Fra : f00ge

Dato : 09-09-02 13:05

Jeg har hentet Mediaplayer9 beta (doh!).

Den virkede perfekt i starten.
Men nu, pludseligt, vil den ikke lade mig 'spole' i mine film.
Der er en dragbar(findes det ord overhovet?) for nede, hvor man kan flytte
den til fx midten af filmen. Den indikerer også, hvor langt vi er i filmen.

Hvergang jeg piller ved den dragbar, smutter den tilbage til starten af
filen.
Jeg kan ikke finde en indstilling, som låser den eller noget i den retning.

Ej heller kan jeg afinstallere MP9. Og lægge en ældre version hen over den
vil den heller ikke give mig lov til.

Nogen, der kan hjælpe?

Fra : Edmund

Dato : 09-09-02 13:26