MS Windows
briani 27239
XP Home og remote desktop
Fra : Dennis Andersen

Dato : 09-09-02 12:57

Måske har tråden været her før, men kunne ikke lige finde den.
Jeg sidder med en XP Home version på den ene af mine computere. Jeg ønsker
at lave remote acces fra min anden med XP Pro. til den med XP Home -
umiddelbart kan jeg ikke sætte XP Home op til dette. Det går fint den anden
vej.
Er det meningen at XP Home ed. ikke kan fjernstyres?

-Dennis

Fra : Ylwen

Dato : 05-10-02 10:41

Remote desktop findes kun i XP pro, for at få det til at virke skal du
hente og installere remote desktop fra microsoft.com

http://www.kandu.dk/

Fra : David Poulsen

Dato : 12-10-02 15:05

At remote desktop kun findes i Pro udgaven er en stor løgn, da jeg sidder i
øjeblikket med Home edition... og det virker fint nok... men skal snart
opgradere til Pro da jeg har fået den hjem men ikke har fået tid til at
opgradere...

Mvh

David

Fra : Henrik Walther

Dato : 12-10-02 16:42

On Sat, 12 Oct 2002 16:05:16 +0200, "David Poulsen"
<dpoulsen@e-box.dk> wrote:

>At remote desktop kun findes i Pro udgaven er en stor løgn, da jeg sidder i
>øjeblikket med Home edition

NEJ det er ikke en løgn, Remote Desktop er ikke inkluderet i WinXP
Home KUN i PRO udgaven. Remote Assistance er derimod inkluderet, og
nej det er ikke det samme...

--
Henrik Walther