dnserror i IE
Fra : Hanzi

Dato : 09-09-02 10:36

Når jeg skriver en adresse (som ikke findes) i internet explorer går den
videre til en lop.com side der har nogle trælse pop-up's.

jeg vil gerne have den til at bare komme med den windows standard side
"Siden kan ikke vises"

det er et mystisk plugin der får min browser til at redirecte.

hvad gør jeg?

Hanzi

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-09-02 10:56

Hanzi wrote:

> [...]
> "Siden kan ikke vises"
>
> det er et mystisk plugin der får min browser til at redirecte.

Som du sandsynligvis har fået installeret sammen med et gratis program.

> hvad gør jeg?

Klikker her:
http://lop.com/help.html#how

Hvor du kan læse, hvorfor din browser opfører sig som den gør, og
hvordan du får den til at opføre sig normalt - du kan også hente et
program, der fjerner funktionen igen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Hanzi

Dato : 09-09-02 10:59

Jeg er taknemmelig for hjælpen - nu er jeg fri for det stads