MS Windows
briani 27239
Offline-filer og W2000
Fra : ..::jmj::..

Dato : 09-09-02 08:03

Scenario:
Bærbar computer kobles på NT4 netværk
Visse mapper og filer på server markeres til at være tilgængelige offline,
med synkronisering når der logges af og på.
Når bærbar er forbundet med net synkroniseres filerne, der er en genvej på
Skrivebordet til Offlinefilerne.
Når bærbar IKKE er forbundet med netværket, kan filer ikke åbnes, stien kan
ikke findes (\\Server\sti-bla-bla)
Har jeg misforstået noget? Skulle det så ikke være muligt at arbejde med
filerne offline, når de er markeret således?

Hjælp eller forklaring vil være ønskeligt..

PFT
Jørgen

Fra : Per S. Christensen

Dato : 10-09-02 23:15

On Mon, 9 Sep 2002 09:02:51 +0200, "..::jmj::.." <kaliffen@privat.dk>
wrote:

>Har jeg misforstået noget? Skulle det så ikke være muligt at arbejde med
>filerne offline, når de er markeret således?

Er der et lillle offline tegn på de filer/mapper du har valgt (en
bette firkant med 2 pil2) ?
Venlig hilsen

Per Sortkær Christensen

Fra : ..::jmj::..

Dato : 11-09-02 07:32

"Per S. Christensen" <sortkaer@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> On Mon, 9 Sep 2002 09:02:51 +0200, "..::jmj::.." <kaliffen@privat.dk>
> wrote:

SNIP

> Er der et lillle offline tegn på de filer/mapper du har valgt (en
> bette firkant med 2 pil2) ?
> Venlig hilsen
>
> Per Sortkær Christensen

Jo, filerne er markeret som værende tilgængelige offline (også med de der
små pile).
MEN, jeg har løst problemet: hvis man markerer til offline direkte på en
share, virker det.
Træerne vokser dog ikke ind i himlen, grejet kan finde på at synkronisere,
men mappen med offline-filer kan tilsyneladende være ikke-eksisterende
lokalt!
Dog virker tingene nu, håber det bliver ved...

Jørgen