Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flere Aero-billeder
Fra : Karsten Kryger Hanse~

Dato : 09-09-02 06:31

Hej

På nedenstående side findes flere billeder fra Aero-koncerten.

http://www.kryger.dk/karsten/jarre

Jeg havde en fed oplevelse, selvom det tog en halv søndag at ordne bil, tøj
mv. - but who cares.

Alle billederne er taget med en Nikon Coolpix 995

Mvh.
Karsten Kryger Hansen

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 09-09-02 06:42

"Karsten Kryger Hansen" <karstenkryger@hotmail.com> wrote in message
> [...]
tøj
> mv. - but who cares.
>
> Alle billederne er taget med en Nikon Coolpix 995

Flotte billeder, har du mulighed for at ligge dem online i den originale
opløsning ?
Jeg gætter på du har scaleret dem, jeg synes ikke at kunne midnes Coolpix
kan tage i det lidt spøjse format du har dem online i.

Søren Reinke
http://www.dykkercenterlangeland.dk
Dyk på Seattle i Kristianssand den 19-20 September

Fra : Karsten Kryger Hanse~

Dato : 09-09-02 06:55

> [...]
> Jeg gætter på du har scaleret dem, jeg synes ikke at kunne midnes Coolpix
> kan tage i det lidt spøjse format du har dem online i.

Hej Søren / gruppe

Jo, de er skaleret for at skabe en bedre komposition og for at skære
publikumslys væk.

Jeg vil helt klart arbejde på at få lagt de, efter min mening, bedste skud
ud i fuld opløsning, som forøvrigt er 1280x960. Grunden til den relativt
lave opløsning var simpelthen for at kunne presse flere ned på mit (desværre
eneste) 128 MB kort. Der blev taget 150 billeder i alt.

Jeg giver besked i denne tråd når billederne er klar i bedre opløsning.

Mvh.
Karsten

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 09-09-02 19:29

"Karsten Kryger Hansen" <karstenkryger@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg havde en fed oplevelse, selvom det tog en halv søndag at ordne bil,
tøj
> mv. - but who cares.

Dito her, Jeg ankom alene fra Aabenraa kl. 14.45 og fandt en plads ca. 40 m
fra senen. Jeg foldede min ny indkøbte stol fra Biva ud satte mig i den og
her blev jeg under mit paraply til koncerten startede . Den plet jeg
havde fundet viste sig at blive til en lille ø for efter andet skybrud havde
jeg kun vand og mudder omkring mig. Mine med tilskuer kaldte mig for Mr.
Robinson men da koncerten startede smed jeg stolen ud i mudret og inviterede
to nordmænd ind på Øen.
Kl. 7.30 søndag morgen blev jeg trukket ud af en mudret P plads men så var
jeg jo også godt udvilet til min lange køretur hjem .

For at det ikke skal være helt OT har jeg lagt nogle få af mine billeder ud

http://home19.inet.tele.dk/nytliv/

Billeder taget med PS G1
ISO 400
Blænde 2.5