Formerings-sex og fornøjelses-sex.
Fra : Bo Warming

Dato : 09-09-02 06:21

Smagsløg gir lyst, til at spise sundt - fornøjelsessexcentre i hjernen gir
lyst til formering.

Men nu anbefaler svenske politikere at porno liberaliseres, for at der skal
blive født flere børn. Den holder ikke.

Et par med stormfuldt sexliv i de yngre år, kan finde på at nyde porno
sammen for at give den gamle sexlyst lidt "kunstig åndedræt" - eller more
sig over hvor urealistisk plottet er og hvor dumme porno-freaks må være. Men
porno er lavet til fornøjelse og til mænd især, og afgørende for antal børn
der fødes er kvindens lyst til yngelpleje. Den lyst bliver snarere mindre,
hvis hun ser at hendes krop ikke er vigtigere for partneren, end at han kan
blive tændt på fiktion.

Da jeg og en ven gik til annonceret, offentlig arrangement i det tidligere "
Ungdomshus på Jagtvej" (som er besat af autonome) mødte vi først venlighed
og bagefter kritik af, at jeg er manden bag "den ariske sædbank". Og derfor
må jeg være jeg nazist. Og derfor blev jeg og min ven voldelig udsmidt

Mistorståelsen af at der skulle være noget arisk ved "Sædhjælpsfondet" som
jeg er forgrundsfigur for, er nærliggende fordi USA har en privat sædbank
med nobelpristagersæd og nazierne foreslog den form for positiv
arvehygiejne, til at udrydde arvelig sygdom og lav intelligens.

Arvelig sygdom er en af pointerne i min privatiserede sæddonorformidling -
og vi har skaffet en pakistansk sund donor til en pakistaner, der tidligere
havde fået et sygt barn og ville sikre sig imod at det skete igen.

De autonome i Jagtvejhuset har også tidligere ævlet om arisk altså
nazi-motiv vedr barnløshedshjælpen. De er alle på bistand og deres livs
største sorg er nok ofte, at de aldrig får en pige til at ville have børn
med dem. Så det er den gamle historie med ræven og rønnebærrene

Bevidstgørelse om fordele ved sæddonorhjælp uden brug af læger, handler
bl.a. om at forstå, at man holder lige meget af et barn, man ikke er
DNA-beslægtet med. At kærlighed afhænger af opvækstmlijøet. Vi står altså
netop for det modsatte synspunkt end det social-darwinistiske. Og vi gør op
med den gammeldags romantik om at børn skal være kærlighedsbørn -
formerings- og fornøjelses-sex har ikke det overlap som engang var normalt

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N