Kashmir - Hvad sker der
Fra : Thomas Elbo Jensen

Dato : 09-09-02 00:24

Hej allesammen

Er der nogen der ved noget om hvad det lige er der sker med Kashmir...??

De optrådte til årets Midtfyns Festival, med bla. 4-5 nye numre i
sætlisten...

Men deres hjemmeside er ikke blevet opdateret i over ½ år...
Er der nogen der kender dem, har snakket med dem, eller i det mindtste
bare har hørt rygter om et eller andet.... For det er da virkelig INTET man
hører om, hvad det er de render og laver...

Mvh. Thomas Jensen

Webmaster på http://come.to/fjongkashmir
- Danmarks største Kashmir fan-side

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 09-09-02 00:46

Thomas Elbo Jensen wrote:
> [...]
> bare har hørt rygter om et eller andet.... For det er da virkelig
> INTET man hører om, hvad det er de render og laver...

Hej Thomas.

Kashmir arbejder stadig i studiet, og er 2/3 færdige med deres nye
plade. De har ikke besluttet sig for en producer endnu, men ved godt
hvad de leder efter. Pladen udkommer tidligst til foråret næste år, og
skulle være ret anderledes, bla. mere minimalistisk, end deres tidligere
udgivelser.

-Sune

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 09-09-02 20:37

> [...]
> hvad de leder efter. Pladen udkommer tidligst til foråret næste år, og
> skulle være ret anderledes, bla. mere minimalistisk, end deres tidligere

Ja Ja - det er fint....

På Midtfyns Festivalen i 2001 spillede de 2 numre fra det "album der kommer
lige om lidt" ogi år 5 numre fra det "album der kommer lige om lidt"!

Lidt sølle af drengene synes jeg!?!

venlig hilsen

Henrik Fuglesang

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 09-09-02 21:04

Henrik Fuglesang wrote:

> Ja Ja - det er fint....

Jeg sagde.. Tidligst til foråret næste år. Og ja, det er ret fint.

-Sune

Fra : Thomas Elbo Jensen

Dato : 10-09-02 18:43

> Jeg sagde.. Tidligst til foråret næste år. Og ja, det er ret fint.
>
> -Sune

En Kashmir-plade tager den tid, en Kashmir-plade skal tage...

(For os fans er det bare tit ALT for lang tid at vente...)

:Thomas

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-09-02 19:34

Thomas Elbo Jensen wrote:

> En Kashmir-plade tager den tid, en Kashmir-plade skal tage...
>

> (For os fans er det bare tit ALT for lang tid at vente...)

Helt enig. Jeg er meget, meget spændt på hvad det er de har i ovnen...

-Sune