MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP prof vs. FTP Commander 5.50
Fra : Søren Nellemann

Dato : 08-09-02 23:04

Har netop installeret XP prof. Herefter oplever jeg utrolig lange svartider
når jeg uploader filer til min hjemmeside med FTP Com. 5.50 som før har
virket upåklageligt (freeware). Jeg tror det hænger sammen med dette...

Har nogen erfaring med det problem?

Evt. anbefaling af anden god FTP (freeware)??

Søren

Fra : Edmund

Dato : 08-09-02 23:15

Søren Nellemann skrev:

> [...]
> sammen med dette...
>
> Har nogen erfaring med det problem?
>
> Evt. anbefaling af anden god FTP (freeware)??

Hvis du selv har installeret en firewall kan det konflikte med XP´s
egen, deaktiver en af dem

Har du prøvet at uploade med browseren

til en tdc hjemmeside ser det f.eks. sådan ud
ftp://home20-upload.inet.tele.dk

--
Mvh Edmund

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 09-09-02 00:34

Søren Nellemann skrev bl.a.:

> [...]
> svartider når jeg uploader filer til min hjemmeside med FTP Com. 5.50
> som før har virket upåklageligt (freeware). Jeg tror det hænger

Har du prøvet version 5.80 ?

> Evt. anbefaling af anden god FTP (freeware)??

FileZilla er en ganske god FTP client
http://filezilla.sourceforge.net/

--
Lars

Outlook Express uden OE-QuoteFix? Nej tak!
Hent nyeste version her: http://flash.to/oe-quotefix