Dobbelt ADSL
Fra : Michael Andreasen

Dato : 08-09-02 22:12

Er det egentligt muligt at købe sig til 2 adsl forbindelser på samme
tid/sted?

Mvh
Michael Andreasen

Fra : Chano Andersen

Dato : 08-09-02 23:14

On Sun, 8 Sep 2002 23:12:19 +0200, Michael Andreasen <maskinen2000@hotmail.com> enlightend everyone in dk.edb.internet.udbydere.xdsl with:
> Er det egentligt muligt at købe sig til 2 adsl forbindelser på samme
> tid/sted?

Hvis har kobber nok og alt det der er det ingen problemer. Så prøv at
bestille.

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
MSN Messenger: chano_andersen@hotmail.com ICQ: 15377564

Fra : Henning

Dato : 09-09-02 06:49

nd everyone in dk.edb.internet.udbydere.xdsl with:

>Hvis har kobber nok og alt det der er det ingen problemer. Så prøv at
>bestille.

Hvis der ikke er kobber nok, må TDC jo bare trække nye kabler? Sidder
faktisk lige nu og venter på en Teledanmark-mand, fordi jeg skal have
firma-adsl. Mine ledninger er brugt (telefon hos Orange, adsl hos
Tiscali). Der er bestilt oprettelse af nyt telefonnummer og ProAccess.
Så jeg er lidt spændt på hans reaktion, når han finder ud af, der skal
nye kabler fra kælderen til 3.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-09-02 09:13

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis der ikke er kobber nok, må TDC jo bare trække nye kabler?

Det er jo ikke altid de andre udbydere vil betale for det.

Usenetstatistik pr. 4/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Henning

Dato : 09-09-02 10:35

> [...]
>firma-adsl. Mine ledninger er brugt (telefon hos Orange, adsl hos
>Tiscali). Der er bestilt oprettelse af nyt telefonnummer og ProAccess.

Så er han gået igen - trak et nyt kabel (uden at mumle ret meget), ude
fra opgangen.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Jesper Skriver

Dato : 09-09-02 10:58

On Mon, 09 Sep 2002 07:49:18 +0200, Henning wrote:
> [...]
> Tiscali). Der er bestilt oprettelse af nyt telefonnummer og ProAccess.
> Så jeg er lidt spændt på hans reaktion, når han finder ud af, der skal

Rå kobber aftalen indeholder en klausul, om at den kan opsiges såfremt
at senere bestillinger på produkter med forsynings pligt, kræver
nyanlæg.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer