Nordjylland
Fra : Mette Frederiksen

Dato : 08-09-02 20:58

Hejsa! *S*

Har lige været inde at kigge på katistikken... Er der virkelig kun 6
personer fra nordjylland der bruger NG? Jeg havde regnet med at der var
flere *S*
Min bagtange med at tjekke det var at jeg måske godt kunne tænke mig et
kattetræf i nordjylland på et tidspunkt og nu hvor vi har købet hus
(flytter ind i november) kunne jeg måske godt tænker mig at holde et en
gang næste år....

Men det er jo selvfølgelig betinget af at der er nogen der gider besøge
mig! *S*

Så jeg kunne da godt tænke mig at høre om der er flere fra nordjylland i
vores NG, men som bare ikke har oprettet en profil

Jeg kunne også godt tænke mig at høre hvad i laver på disse kattetræf,
snakker og drikker kaffe? *S*

Mange hilsner
Mette

PS,, jeg har ikke glemt min hæfte om "kat for første gang" men har bare
lige så tralvt med alt muligt andet (bl.a. huskøb) ind til vi kommer på
den anden side af jul....

Fra : Jette

Dato : 08-09-02 21:18

"Mette Frederiksen" skrev:
> Jeg kunne også godt tænke mig at høre hvad i laver på disse kattetræf,
> snakker og drikker kaffe? *S*

Ja, det er faktisk hvad der foregår... man æder en masse kage og snakker
om katte til langt ud på natten...sådan foregik det ihvert fald sidst
jeg var til kattetræf, og jeg har indtryk at det også foregår sådan de
fleste andre steder.

Kan ikke tro der er holdt ret mange kattetræf i Nordjylland, så jeg kan
sagtens forestille mig at dine seks medkatteslaver er meget
kattetræfhungrende

Mvh. Jette
- der stadig lider under at hun gik glip af
sidste købehavnske træf *suk*

Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 08-09-02 21:29

Hej

Ja, jeg vil da meget gerne besøge dig, så vi glæder os til du vil holde
kattetræf.

VH
Gitte
Sacala´s Norske Skovkatte - killinger til salg
www.sitecenter.dk/sacala

Fra : Rollike

Dato : 09-09-02 06:54

> Ja, jeg vil da meget gerne besøge dig, så vi glæder os til du vil holde
> kattetræf.

Nå så er jeg altså ikke den eneste der synes det er snyd de har katte træf
andre steder i landet! *G*

Hvis jeg selv skulle glemme det igen (jeg skal jo lige flytte ind først) Så
mind mig endelig om det... Jeg er sikker på at kæresten vil synes at det er
vidunderligt at få huset fuld at kattetossede kvindfolk *G* Nå men det er da
godt at huset er i 2 plan! *LOL*

MVH Mette

Fra : Stine

Dato : 08-09-02 21:54

Hejsa Mette

Jeg er da også fra Nordjylland (dog ikke indfødt) - har blot ikke fået
oprettet en profil endnu, selvom det længe har været på listen over vigtige
gøremål. Og til orientering er jeg selv rimelig "kattetræfhungrende" så sig
endelig til

Stine

Fra : Rollike

Dato : 09-09-02 06:56

> [...]
vigtige
> gøremål. Og til orientering er jeg selv rimelig "kattetræfhungrende" så

Ja det var så den første... jeg er spændt på om der er flere der kommer ud
af busken.. Jeg synes virkelig at det er underligt at der ikke er flere
nordjyder her inde! *S* Nu har jeg lie tilladt mig at sætte profiloprettelse
lidt højere på din pririoteringsliste *G*

Jamen ind til videre er vi da 3 der gerne til have kattetræf i Nordjylland.

Så en gang i det nye år inviterer jeg nok...

MVH Mette

Fra : Stine

Dato : 09-09-02 14:17

> Ja det var så den første... jeg er spændt på om der er flere der kommer ud
> af busken.. Jeg synes virkelig at det er underligt at der ikke er flere
> nordjyder her inde! *S*

- Enig!

> Nu har jeg lie tilladt mig at sætte profiloprettelse
> lidt højere på din pririoteringsliste *G*

- Tak for det! Jeg er da også fuld af skam

> Jamen ind til videre er vi da 3 der gerne til have kattetræf i
Nordjylland.
> Så en gang i det nye år inviterer jeg nok...

- Det lyder som et rigtig hyggeligt 'initiv' - måske vi kan oprette en slags
turnusordning? Så er vi i alle fald sikret nordjyske kattetræf med alt hvad
der sig hører til i mange år fremover

Stine

Fra : Sidsel L. Espersen

Dato : 09-09-02 10:03

Oh oh oh!

Nu hvor jeg har besluttet at blive boende i Nordjylland og inden for de
næste måneder flytter til Aalborg, ja så er jeg også med på idéen om
kattetræf - omend jeg endnu ikke er katteslave... (har stadig mine ildere)

Men jeg er ihvertfald frisk, og mon ikke også det kunne lade sig gøre at
holde kattetræf hos mig engang når jeg altså får mine katte :)
(Jeg kommer til at bo ret tæt på det smukke Østre Anlæg - så et
sommerkattetræf er nok ikke af vejen! *g*)

- Sidsel

Fra : Stine

Dato : 09-09-02 14:22

Jeg kommer! Jeg kommer! Hvornår var det du sagde det var?
Jeg bor for øvrigt i Aalborg og kunne SAGTENS overkomme at skulle
transportere noget hjemmebag fra Vesterbro til Østre Anlæg...*lokke lokke*

Stine

Fra : Sidsel L. Espersen

Dato : 09-09-02 22:23

"Stine" <stinestefan@mail1.stofanet.dk> wrote:
*snip*

*g* Well, nu skal jeg lige have lavet et nyt loft, og gulvet skal pudses og
der skal glasvæv op, der skal males, og hele køkkenet skal renoveres... men
SÅ er jeg også klar, hvis du da kan holde 4 ildere ud! ;p

Ej, jeg regner med at flytte ind engang primo November...
Men som sagt, så skal der også holdes noget socialt gejl - inkl.
katte-kom-sammen hehehe

Men som Jette foreslog, lad os da prøve at lave noget turnushalløj?

Mvh

- Sidsel

--
I'm really easy to get along with once you people learn to worship me.

Fra : Rollike

Dato : 10-09-02 07:19

> [...]
> katte-kom-sammen hehehe
>
> Men som Jette foreslog, lad os da prøve at lave noget turnushalløj?

Hejsa! *S* det er fint med turnus! *S* Men for mit vedkommende bliver det
nok ikke før efter jul jeg får tid.. hvis der da ikke er en der pludselig
siger at de inviterer i oktober! *S*

Vi flytter i hus i november og da jeg er butiksansat er det i november og
december vi har aller mest travlt. Så jeg har allerbedst tid her i september
og oktober. Og så ellers i det nye år! *S*

Jeg bor forresten i Sæby... så jeg har rimelig nemt ved at komme til ålborg
med bussen *S*

Mange hilsner
Mette

Fra : Stine

Dato : 10-09-02 14:04

Jeg vil da gerne starte med at lægge hjem og katte til - måske allerede
engang sidst i september eller i oktober, hvis det kan passe alle (eller så
mange som muligt - the more the merrier *g*).

Sidsel: 4 ildere lyder da rigtig festligt Og så skulle jeg sige fra
Victor (min somali), at han glæder sig meget til at møde dig - han synes
nemlig at kunne læse i din profil, at du så'n måske er lidt somali-fan

Stine

Fra : Jette

Dato : 10-09-02 07:09

"Sidsel L. Espersen" Skrev:
> Men som Jette foreslog, lad os da prøve at lave noget turnushalløj?

Ikke for at være penippen... men det var Stine der foreslog det *S*

Jeg bor nemlig i Søborg (Storkøbenhavn), så mig skal I ikke sådan liiige
regne med *G*

Mvh. Jette
- Der også burde lade være med at blande sig i en nordjysk tråd *LOL*

Fra : Jette

Dato : 09-09-02 18:37

"Sidsel L. Espersen" skrev:
> [...]
> næste måneder flytter til Aalborg, ja så er jeg også med på idéen om
> kattetræf - omend jeg endnu ikke er katteslave... (har stadig mine

Det er så absolut ikke et krav at man har kat selv... man kan være
nøjagtig lige så meget kattemenneske som alle andre, selvom man må nøjes
med at nyde de andres katte

Mvh. Jette