Søges: PC rør/pærer i DK ?!?!
Fra : ts

Dato : 08-09-02 20:32

Nogen der ved om subjekt kan opdrives i DK, og om der kan opdrives fatninger
til disse også?

--

Regards,
Thomas Schreiber

Fra : Carsten Gall

Dato : 08-09-02 23:06

ts <NOSPAMblabla@stall.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:alg8je$14q$1@sunsite.dk...
> Nogen der ved om subjekt kan opdrives i DK, og om der kan opdrives
fatninger
> til disse også?

Hvad er så det for nogle rør??
Jeg kender PL rør, de fåes i 7-9-11 Watt. Der findes også nogle med en
anden fatning,
som er noget større i Watt, ihvertfald 24W, er det dem som du tænker på?
Så jo dem,
kan man også få fatninger til.
Prøv at ringe til Lys armatur lageret i Borgergade i København, de vil
kunne svare dig på alt muligt,
inden for emnet.

Carsten

Fra : ts

Dato : 09-09-02 15:26

Dette er PC rør/pærer - http://www.ahsupply.com/twox.htm

By the way Hr. Gall. Er igang med mit andet mini reef projekt. Første forsøg
gik egentlig helt ok, men akvariet jeg brugte, kunne være bedre.
Denne gang skal der ikke spares på pengene. Prøver at se om jeg kan få et
65*40*40 akva med 4x24W T5 rør og et Eco40 system til at køre optimalt.
Satser på et så tæt på 100% som man kan komme, biologisk miljø. Kun Eco40,
levende sten og så powerheads til cirkulaiton.

Har bestilt flg. idag i tyskland:

2 x 60cm dobbelt-armatur
2 x 24W ATI Sun
2 x 24W ATI blue
2 x reflektor

Jeg skulle betale €240,- inkl. fragt for det hele. Det er sku ok billigt.

Når jeg får alle delene laver jeg et detaljeret forløb over alt, med masser
af billeder og indtryk/oplevelser i text.

--

Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Carsten Gall

Dato : 09-09-02 20:29

ts <NOSPAMblabla@stall.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:alib2l$sbe$1@sunsite.dk...
> [...]
> Satser på et så tæt på 100% som man kan komme, biologisk miljø. Kun Eco40,
> levende sten og så powerheads til cirkulaiton.

De rør som er afbilledet på linket, er det vi her kalder PL rør,
hvis du ringer til lysarmatur lageret, har de alt det der skal bruges til
installationen, måske lige undtaget reflektorerne.

Hvad er et Eco40 for noget?

Regn ikke med at jeg svarer, jegtager på ferie imorgen meget tidligt.

Carsten