Fladfisk
Fra : LS

Dato : 08-09-02 19:00

Er der nogen "rigtig" gode steder hvor man kan fange fladfisk?

Det må gerne være lidt ude, da vi har båd til rådighed, Hels et af de steder
hvor det er muligt at benytte et slæbested.

Er der i øvrigt slæbesteder "komunale" eller "private" som man kan benytte
mellem København og Helsingør uden at det koster en mindre formue? Jeg
tænker her på at komme ud i nærheden af Vén, hvor et af de bedre
silde/torske steder vel er? Det er da der de fleste kuttere sejler ud inde
fra Kbh.

Hilsen

Leo

Skal du sende mail til mig, fjern XXX fra min mail adr.
leo.soerensenXXX@get2net.dk

Fra : Anders Wolff

Dato : 08-09-02 19:32

Fra : Lars Jakobsen

Dato : 09-09-02 07:51

Hej Leo,

www.Fisketips.dk har startet en "rampe guide" - Nord øst sjælland er lavet
af D-fly som desværre ikke har al information med me i stedet links til de
forskellige ...
God fornøjelse.

lars