Fade to Kent [kun på P3]?
Fra : Familien Rohde

Dato : 08-09-02 18:11

Hej ng,

Her i disse dejlige snakfri tider på P3 bliver nummeret med Kent vs Visage
spillet en del, og hver gang får de nævnt at den kun kan høres på P3. Er der
nogen der ved hovrfor? Har de selv blandet nummeret, eller hur? Som gammel
disker synes jeg at det er et fedt mix, og vil gerne have fingre i det - på
nettet eller i en burtik, det betyder intet.

Hvis nogen ved mere så skriv endelig - på forhånd tak.

--
Med venlig hilsen Søren Rohde

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 08-09-02 20:27

Er der
> [...]

> nettet eller i en burtik, det betyder intet.
>
> Hvis nogen ved mere så skriv endelig - på forhånd tak.

Det forsøges i øjeblikket at få "clearet" hos både Kent og det tidligere
Visage så nummeret kan udsendes!

Stilen kaldes for "Bastard POP" og er PT meget popoulær (læs : bland to
numre til et nyt), skaf evt. ekstra bladet fra lørdag den 7. september - der
er en større gennemgang af konceptet.

venlig hilsen

Henrik fuglesang

Fra : oxygeno

Dato : 09-09-02 03:13

GRrrrrrrrrrrrrrrrr..... nu er det efterhånden ved at være en del tid
siden, at fade to kent blev spillet i radioen for første gang.. der må
da være nogen der har en idé om hvor søren den kan hentes?

ciao
vinylvipperen

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Theglev

Dato : 09-09-02 10:08

d. 08/09/02 19:11 skrev Familien Rohde på fam_rohde@mail1.stofanet.dk i
artiklen 3d7b84ba$0$22889$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> [...]
> nettet eller i en burtik, det betyder intet.
>
> Hvis nogen ved mere så skriv endelig - på forhånd tak.

Det er - så vidt jeg ved - Festudvalgets Morten Trøst, der har leget med
mixeren ...

Peter

Fra : Familien Rohde

Dato : 09-09-02 20:09

"Peter Theglev" <dtpeter@mac.com> skrev i en meddelelse
[...]
> Det er - så vidt jeg ved - Festudvalgets Morten Trøst, der har leget med
> mixeren ...
[...]

Det er han da sluppet helt godt fra. Lige som dem der har piftet Celine
Dions ellers kedelige "I´m Alive" op med noget Blondie. Man bliver jo glad
indenfor de første 10 sekunder når man hører den sang...

Mvh. Søren Rohde

Fra : Jacob X

Dato : 11-09-02 23:38

"Familien Rohde" <fam_rohde@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er han da sluppet helt godt fra. Lige som dem der har piftet Celine
> Dions ellers kedelige "I´m Alive" op med noget Blondie. Man bliver jo glad
> indenfor de første 10 sekunder når man hører den sang...

Bastard-pop er i det hele taget en skæg opfindelse. P4 havde for noget tid
siden en konkurrence, hvor lytterne kunne lave deres eget bastard-mix. Jeg
deltog selv, men vandt ikke (korruption, uden tvivl....), men jeg roder en
hel del med det og kunne skide godt tænke mig at snakke med andre som også
gør. Anyone???

Mvh Jacob X

Fra : Thomas D. Larsen

Dato : 13-09-02 14:45

Yeps..

Jeg er konstant på udkig efter acapella og instrumental versioner af nye
numre..
Noglen gange passer lortet bare sammen...

/T

Fra : Troels

Dato : 13-09-02 15:37

> [...]
> hel del med det og kunne skide godt tænke mig at snakke med andre som også

Jep... deltog også i den konkurrence. Fik endda lov at komme med på deres
top 10 på hjemmesiden

Har forresten lige anskaffet mig never mind the bootlegs, hvor der er ca.
400 numre hvor der samples i vilden sky på. Der i blandt en del bastard pop.

Hvis man er til genren må man endeligt heller ikke glemme 2 many dj's
comp'en som er mixet af Soulwax, der helt sikkert er nogle af pionerene
inden for genren.

http://www.boomselection.net/ er også et kig værd...

/Troels

Fra : Jacob X

Dato : 14-09-02 00:46

"Troels" <tllund@[SPAM=ARGH!!!]hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jep... deltog også i den konkurrence. Fik endda lov at komme med på deres
> top 10 på hjemmesiden

FLOT! Hvad havde du lavet??

Mvh Jacob.

Fra : Jacob X

Dato : 14-09-02 00:59

"Jacob X" <jacob-x@dk2netFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> "Troels" <tllund@[SPAM=ARGH!!!]hotmail.com> skrev i en meddelelse

*LOL* jeg må sku' lære at være mere med på beatet... har først nu kigget på
den liste, og sørme om mit bidrag ikke dukker op lidt længere ned...
(Louise Ellerbæk vs. Safri Duo)

Men hvad er så dit forn'et??

Mvh Jacob

Fra : oxygeno

Dato : 09-09-02 21:32

jamen har i nogen ide om hvor den kan hentes?

http://www.kandu.dk/

Fra : Familien Rohde

Dato : 10-09-02 18:09

"oxygeno" <oxygeno.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> jamen har i nogen ide om hvor den kan hentes?

Nope - men kan jo blive "tvunget" til at rippe den fra radioen og lave sin
egen MP3. Jeg har sendt en mail til P3 igår om emnet, men intet hørt.

Med venlig hilsen Søren Rohde