MS Windows
briani 27239
Undgå logon ved opstart af win98
Fra : Erling Sørensen

Dato : 08-09-02 18:28

Hej !

Min datter er meget træt af at hun får anmodningen om logon (til windows)
når hun starter maskinen . Hun har et brugernavn men bruger ingen password,
så hun klikker bare foresæt.

Hvordan får hun det væk ?

Mvh

Pablo

pablo@get2net.dk

Fra : Morten Ovi

Dato : 08-09-02 18:44

Erling Sørensen skrev:

> Min datter er meget træt af at hun får anmodningen om logon (til
> windows) når hun starter maskinen . Hun har et brugernavn men
> bruger ingen password, så hun klikker bare foresæt.

Tweak UI:

   http://download.com.com/3000-2341-2830963.html?tag=lst-0-1

--
Morten

Fra : Morten

Dato : 08-09-02 19:22

> Min datter er meget træt af at hun får anmodningen om logon (til windows)
> når hun starter maskinen . Hun har et brugernavn men bruger ingen password,
> så hun klikker bare foresæt.

Hvilken windows?
Er det win98, er det vist sådan man ændrer det:
Start, Indstillinger, Kontrolpanel, Netværk, boksen Primær Netværkslogon skal
ændres til Windowslogon (det er formentlig Klientprogram til Microsoft-netværk,
der er valgt nu, ikke?).

Mvh.
Morten

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-09-02 20:23

"Morten" <morten789@hotmail.com> wrote in message
> Hvilken windows?

Kig i subj.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Morten

Dato : 09-09-02 14:38

> Kig i subj.

Nåe, ja, jo, deet...

Mvh.
Morten

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 08-09-02 19:23

> [...]
windows)
> når hun starter maskinen . Hun har et brugernavn men bruger ingen

Jeg har haft held med følgende -søg på *.pwl og slet dem. Uden garanti.
Gunnar

Fra : Erling Sørensen

Dato : 10-09-02 18:41

Tak for hjælpen alle sammen !!.

Det med af søge på *.pwl og slet dem hjalp ikke (men også "Uden garant" fra
Gunnar.

Det med at ændre til Windowslogon under netværk kunne ikke lagde sig gøre
fordi den stod på windowslogon

Tweak UI, det tog 10 sec så var det iordem

Mvh

Pablo

pablo@get2net.dk