GTA III
Fra : Julli

Dato : 08-09-02 17:46

Jeg har formateret min HD og huskede da heldigvis og gemme save filerne til
GTA III men hvilken mappe er det de skal kopiers til???

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 08-09-02 18:01

Julli wrote:
> Jeg har formateret min HD og huskede da heldigvis og gemme save
> filerne til GTA III men hvilken mappe er det de skal kopiers til???

Start spillet og lav et save.... Åbn GTA III mappen og sortér filerne
efter dato. Resten skulle være til at finde ud af.

-Sune

Fra : Crash Override

Dato : 08-09-02 18:07

On Sun, 08 Sep 2002 19:00:37 +0200, Sune Mika Salminen wrote:

> Start spillet og lav et save.... Åbn GTA III mappen og sortér filerne
> efter dato. Resten skulle være til at finde ud af.

Forkert! GTA3 gemmer ikke filerne i sin egen mappe, men derimod (for
windows 2000 og XP's vedkommende) i C:\documents and settings\[dit
navn]\dokumenter\GTA3 Savegames\

hvor C:\ udskiftes med den harddisk hvor din Windows installation ligger.

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 08-09-02 18:28

Crash Override wrote:

> Forkert! GTA3 gemmer ikke filerne i sin egen mappe, men derimod (for
> windows 2000 og XP's vedkommende) i C:\documents and settings\[dit
> navn]\dokumenter\GTA3 Savegames\

Ja, OK. . Det er mig der stadig lever og har det godt i stenalderen..

-Sune

Fra : Crash Override

Dato : 08-09-02 18:23

On Sun, 08 Sep 2002 19:27:46 +0200, Sune Mika Salminen wrote:

> Ja, OK. . Det er mig der stadig lever og har det godt i stenalderen..

Det har jeg for så vidt osse - det har nyere spil og xp bare ikke

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 08-09-02 18:59

Crash Override wrote:

> Det har jeg for så vidt osse - det har nyere spil og xp bare ikke

ROFL..... Hverken gamle eller nye spil virker med suXPenis

*synger*

"Jeg er så glad fooor Windows98 SE jeg kommer hurtigt langt
omkring....."

-Sune

Fra : Dopedog

Dato : 09-09-02 05:45

> ROFL..... Hverken gamle eller nye spil virker med suXPenis

Jeg har nu ellers ikke haft problemer med NOGLE som helst programmer eller
spil eller NOGET som helst hardware og jeg har nu kørt med Win XP i ... ja
rigtig lang tid!

> *synger*
>
> "Jeg er så glad fooor Windows98 SE jeg kommer hurtigt langt
> omkring....."

Win 98 .... betaler du så stadig 10-20 øre i minuttet for at være på når du
lever så lang tid tilbage? :)

-Ronnie

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 09-09-02 13:04

Dopedog wrote:

> [...]
> XP i ... ja rigtig lang tid!

> Win 98 .... betaler du så stadig 10-20 øre i minuttet for at være på

Har-di har.....!!

-Sune

Fra : Jacob

Dato : 08-09-02 18:20

> Jeg har formateret min HD og huskede da heldigvis og gemme save filerne
til
> GTA III men hvilken mappe er det de skal kopiers til???

Hvis du har gemt dine save filer, må du vel også vide hvor du skal lægge dem
henne?!

--
Mvh Jacob