Kort til GTA3
Fra : Henrik

Dato : 08-09-02 16:27

Hejsa

Jeg synes jeg drøner rundt i cirkler hele tiden, så er det ikke muligt at
hente et kort over byen et eller andet sted på nettet ?

Hvis der er en som selv har det må de da gerne smide det i dk.binaer

Mvh
Henrik

Fra : Crash Override

Dato : 08-09-02 16:30

On Sun, 08 Sep 2002 17:26:54 +0200, Henrik wrote:

> Jeg synes jeg drøner rundt i cirkler hele tiden, så er det ikke muligt at
> hente et kort over byen et eller andet sted på nettet ?

Du kan da bare tage det kort der følger med din cdrom :) (det er den med
plakaten på den anden side).

> Hvis der er en som selv har det må de da gerne smide det i dk.binaer

Jeg har det .. og det har du vel også?

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Henrik

Dato : 08-09-02 17:29

"Crash Override" <crash@streetwise.dk> wrote in message

> Du kan da bare tage det kort der følger med din cdrom :) (det er den med
> plakaten på den anden side).

Min hund har spist det

> Jeg har det .. og det har du vel også?

Nej, ellers spurgte jeg ikke.

Fra : Svend Emil

Dato : 08-09-02 18:05

> Nej, ellers spurgte jeg ikke.

Jeg kan sige at det har været postet i dk.binaer et par gange efterhånden
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Henrik

Dato : 08-09-02 18:41

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> wrote in message

> Jeg kan sige at det har været postet i dk.binaer et par gange efterhånden
> --
> --- Svend Emil (o: ---

Tjaa, men det hjælper mig jo ligesom ganske lidt nu for ikke at sige
overhovedet ikke

Fra : Crash Override

Dato : 08-09-02 18:08

On Sun, 08 Sep 2002 18:28:35 +0200, Henrik wrote:

> Min hund har spist det

www.rockstargames.com - find deres contact.info og snak med dem om hvordan
du forholder dig :)

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Henrik

Dato : 08-09-02 18:40

> www.rockstargames.com - find deres contact.info og snak med dem om hvordan
> du forholder dig :)

hehe, ellers tager jeg bare kontakt til min arbejdsgiver så er jeg sikker på
at han er lydhør over for mine problemer, heeeej

Fra : Crash Override

Dato : 08-09-02 19:42

On Sun, 08 Sep 2002 19:39:52 +0200, Henrik wrote:

> hehe, ellers tager jeg bare kontakt til min arbejdsgiver så er jeg sikker på
> at han er lydhør over for mine problemer, heeeej

Eller også accepterer du bare at når du bruger ulovligt software, kan du
ikke få hele kransekagen med :)

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Henrik

Dato : 08-09-02 21:03

> Eller også accepterer du bare at når du bruger ulovligt software, kan du
> ikke få hele kransekagen med :)

Tjaaa, man kan jo ikke få det hele.

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-02 22:11

"Henrik" <sahl@REMOVETHISsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> "Crash Override" <crash@streetwise.dk> wrote in message

> sikker på

> Tjaaa, man kan jo ikke få det hele.

eller du kunne jo bare bruge 2 sec på en søgemaskine og du ville kunne finde
de første 20 hjemmesider med alle 3 kort, snyd også videre

MVH Per

Fra : Henrik

Dato : 09-09-02 18:04

"Ceelos" <glem det> wrote in message

> eller du kunne jo bare bruge 2 sec på en søgemaskine og du ville kunne
finde
> de første 20 hjemmesider med alle 3 kort, snyd også videre
>
> MVH Per

Jeg havde faktisk søgt rundt omkring, men jeg synes bare de kort jeg fandt
var af en alt for dårlig kvalitet.

Fra : Crash Override

Dato : 09-09-02 14:56

On Sun, 08 Sep 2002 22:03:14 +0200, Henrik wrote:

> Tjaaa, man kan jo ikke få det hele.

Jow - men det koster.

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Henrik

Dato : 09-09-02 18:05

> Jow - men det koster.

jamen, jamen......

Fra : Crash Override

Dato : 09-09-02 18:09

On Mon, 09 Sep 2002 19:04:33 +0200, Henrik wrote:

> jamen, jamen......

Jeg er bestemt ikke selv hellig .. men jeg ved også at man kan ikke få det
hele, hvis man ikke vil betale lidt for det - og indrøm nu : Spillet er
penge værd

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Henrik

Dato : 09-09-02 21:05

> [...]
> hele, hvis man ikke vil betale lidt for det - og indrøm nu : Spillet er

aarrhh, hvis jeg nu trykker her ( http://www.givetklik.dk ) istedet er det
så ikke godt nok ?

Det burde I andre egentligt også gøre.

Fra : Crash Override

Dato : 10-09-02 15:00

On Mon, 09 Sep 2002 22:05:05 +0200, Henrik wrote:

> aarrhh, hvis jeg nu trykker her ( http://www.givetklik.dk ) istedet er det
> så ikke godt nok ?

Så du betaler RockStarGames ved at give et klik til et website?

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Henrik

Dato : 10-09-02 18:22

> Så du betaler RockStarGames ved at give et klik til et website?
>
> --
> crash override

Ikke helt, men jeg giver ris til dem der har brug for det.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 10-09-02 20:12

Henrik wrote:
> "Crash Override" <crash@streetwise.dk> wrote in message

> det

> Ikke helt, men jeg giver ris til dem der har brug for det.

Ja, for spiludviklere har nemlig ikke brug for mad på bordet.

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Henrik

Dato : 10-09-02 20:48

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> wrote in message

> Ja, for spiludviklere har nemlig ikke brug for mad på bordet.
>
> --
> Jacob

Nej, de har deres cola'er.