Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual til Canon T90 ?
Fra : Langgaard

Dato : 21-02-01 12:45

Hej

Jeg ved meget , men der er nogle ting ved min "nye" Canon, som jeg ikke
kan finde ud af.
Er der et sted på nettet hvor man kan hente manualer, det mener jeg at have
hørt om.

En kopi eller en scanning sendt som mail, ville også være godt.

Jeg er også køber til Canon FD optik !

--
Venlig hilsen

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

PS: Jeg samler på gamle kameraer og udstyr, har du noget ?

Fra : Martin Franch

Dato : 21-02-01 16:44

Hej - manualen ligger på følgende adresse
Mvh Martin Franch
http://www.mir.com.my/rb/photography/hardwares/classics/canont90/index.htm

Fra : Langgaard

Dato : 21-02-01 17:47