Simcity 3000 på XP
Fra : Noureldina

Dato : 08-09-02 13:50

Er der en måde hvorpå jeg kan spille simcity 3000 på min xp. Jeg har prøvet
compatibility mode... Har maxis en patch???
Og mens vi er ved simcity, er der så nogen der ved hvornår simcity 4 bliver
released?

- Rikke =)

Fra : elvis

Dato : 08-09-02 14:00

Hej

Simcity 3000 World Edition virker på min Windows XP Hjemme version
Og jeg har bare kørt alle de Update's der er til XP'eren (dem der er i
Windows Update).

Men jeg ved desv ikke hvornår Simcity 4 udkommer, men en ting er sikker, den
skal jeg ha købt

mvh elvis

Fra : Ally

Dato : 10-09-02 00:38

On Sun, 8 Sep 2002 14:49:45 +0200, "Noureldina" <Noureldina@mail.dk>
wrote:

>Er der en måde hvorpå jeg kan spille simcity 3000 på min xp. Jeg har prøvet
>compatibility mode... Har maxis en patch???

Det er jeg også meget nysgerrig efter at vide. Jeg har SÅ længe savnet
Simcity 3000... lige fra jeg gik over til Windows 2000 har jeg ikke
kunnet få den til at køre *snøft*.

>Og mens vi er ved simcity, er der så nogen der ved hvornår simcity 4 bliver
>released?

Jeg har læst et sted (vistnok på EA's officielle Simcity 4 side), at
den bliver realised efter planen i november... jep, jeg fandt det:

http://www.ea.com/app/store/common/exp_site_init.jsp?BV_SessionID=@@@@0857681767.1031614647@@@@&BV_EngineID=dfadcfdfgjeddbeecfegcghldkg.0

Og jeg vil stå hos den nærmeste spilpusher på selve dagen, den
udkommer i Danmark, og får mit eksemplar! Kan sgu ikke vente

De venligste SimCity hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com