Jeg sidder fast i Summoner - hjææælp
Fra : Ulla Bach

Dato : 08-09-02 09:26

Hejsa
Håber virkelig der er en der kan hjælpe
Jeg er kommet så langt at jeg har fundet yago og snakket med ham og kan nu
gå frit rundt på palaset og vil nu gerne ud ....... det eneste jeg kan se
den der gule linie som du skal krydse for at komme ind på en anden bane er
ved hovededøren; MEN jeg kan ikke komme over stregen ???
Er der en anden vej ud ?
Er der noget jeg har glemt ?? men hvad ??

hilsen Ulla

Fra : Rune Manscher

Dato : 08-09-02 11:41

"Ulla Bach" <ulla@schuster.dk> wrote in message
> [...]
> ved hovededøren; MEN jeg kan ikke komme over stregen ???
> Er der en anden vej ud ?
> Er der noget jeg har glemt ?? men hvad ??

Nu er det efterhånden meget lang tid siden jeg lagde Summoner på hylden, men
mon ikke du kan finde noget hjælp her:

http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/summoner.txt

*Rune

Fra : arc@na

Dato : 09-09-02 13:33

"Ulla Bach" <ulla@schuster.dk> wrote in

> jeg kan se den der gule linie som du skal krydse for at komme ind på
> en anden bane er ved hovededøren; MEN jeg kan ikke komme over stregen
> ??? Er der en anden vej ud ?

Hold museknappen nede og "gå" over den gule linje. Det er ikke nok bare at
klikke på den anden side.

Sjovt spil, for resten - glæd dig til slutnings-filmen (den med de fire
nørder som spiller D&D) ))

arc@na