Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder på fjernsynet
Fra : Søren

Dato : 08-09-02 07:18

Jeg har et Nikon Coolpix 4500 digitalkamera. Der medfølger et kabel, som gør
at man kan se sine billeder på fjernsynet. Det fungere fint, når billederne
er ubehandlede på computeren. Når jeg har haft dem åbnet i Photoshop, gemt
dem og lagt dem tilbage på CF kortet, kan de ikke ses på fjernsynet.

Hvad kan der være galt ?

På forhånd tak.

Søren

Fra : emj

Dato : 08-09-02 07:39

On Sun, 8 Sep 2002 08:18:29 +0200, "Søren" <srl@get2net.dk> wrote:

>Når jeg har haft dem åbnet i Photoshop, gemt
>dem og lagt dem tilbage på CF kortet, kan de ikke ses på fjernsynet.
>
>Hvad kan der være galt ?

Kan det være fordi PhotoShop fjerner EXIF fra billedet, som derved
bliver uden Info
Jeg kender kun et program, der kan gemme EXIF, men der er sikkert
flere. F.eks. AfterShot gemmer EXIF sammen med redigerede billeder,
men kun hvis billedet er redigeret i AfterShot.
Hilsen emj
--
http://mytrip.dk/enterpol/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : E.G.C.

Dato : 10-09-02 00:44

"Søren" <srl@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:3d7aeba3$0$87298$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> er ubehandlede på computeren. Når jeg har haft dem åbnet i Photoshop, gemt
> dem og lagt dem tilbage på CF kortet, kan de ikke ses på fjernsynet.

Hvordan kan man lægge billederne tilbage på CF kortet?
Jeg har Coolpix 885.

Mvh.

Ester C.

Fra : Per Kristensen

Dato : 12-09-02 10:56

> [...]
> er ubehandlede på computeren. Når jeg har haft dem åbnet i Photoshop, gemt
> dem og lagt dem tilbage på CF kortet, kan de ikke ses på fjernsynet.

Jeg kan fint vise billeder på TV via mit Canon A20. Også selvom de har været
i Photoshop.