dk.marked.privat.baad ????????????
Fra : Keld Sørensen

Dato : 08-09-02 06:10

Er denne gruppe død - eller hvad sker der ?

Er der nogen, som ved noget ?

Keld Sørensen

Fra : Jakob S. Køster

Dato : 08-09-02 13:54

Prøv evt. at læse svarene på dit eget indlæg i dk.marked.privat.baad fra d.
3/9-02 02:58.

/J

Fra : Keld Sørensen

Dato : 08-09-02 14:26

Jekob - det er jo netop det jeg IKKE har kunnet, men NU er problemet løst.

Tak for den konstruktive tilbagemelding.

mvh Keld Sørensen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 08-09-02 14:00

"Keld Sørensen" <KS@KS-DATA.DK> skrev i en meddelelse news:3d7adb08$0

> Er denne gruppe død - eller hvad sker der ?
> Er der nogen, som ved noget ?

Hvem skulle dog have slået den ihjel??

Jeg kan se, at du bruge OE 6.0, så prøv at nulstille gruppen. Ellers må du
klage til Teledanmark..

Claus

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 08-09-02 22:13

Der er vist ikke så megen aktivitet her i øjeblikket.
Men det er vist generelt, se evt. denne gruppe

http://www.lystsejleren.dk/sejler/index.cgi

Her er der næsten heller ingen aktivitet...

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 09-09-02 10:16

"Jan Rasmussen" <jr@vejen-net.dk> wrote in message
> Der er vist ikke så megen aktivitet her i øjeblikket.

Kunne det tænkes, at folk er ude og sejle? :)

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 09-09-02 10:26

Nej, det tror jeg bestemt ikke Rasmus... Hvordan kunne du dog komme på den
tanke? O)

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-09-02 15:36

Fra : Claus Frørup

Dato : 09-09-02 21:18

Isang tao pinangalanan Rasmus Hayseed nagsulat :

>"Jan Rasmussen" <jr@vejen-net.dk> wrote in message
>
>Kunne det tænkes, at folk er ude og sejle? :)

Hvad? er der nogen der sejler her?

--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : Ole

Dato : 09-09-02 22:06

Næ, for så skrev de jo ikke her
/Ole

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 09-09-02 23:06

Hmm... måske om nogle år... så er alle både nok online, medmindre strømmen
slipper op...