Peder Hansen [Født 1760 i Søllested]
Fra : Michael Hansen

Dato : 08-09-02 03:11

Nogle der kan hjælpe mig lidt videre...???

Jeg søger oplysninger om Peder Hansen & hans hustru's forældre.

Peder Hansen er født omkring 1760 i Søllested, og blev i ca 1788 viet til
Maren Pedersdatter.

Maren Pedersdatter er født 1764 i Søllested, hun døde d.24. januar 1831 på
Rønnemosegård i Søllested, og blev begravet d. 31 Januar i Søllested.

På Forhånd Tak....

Fra : Jette Pedersen

Dato : 08-09-02 08:42

Det skulle vel aldrig være "din" Peter hansen - Rørmosegaard i Søllested.
Hvis det er det, kan du her se faderens navn.

Odense, Baag, Søllested, Rørmose Gaard, , , 1, FT-1787
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested
Hans Rasmussen, 76, Gift, Husbonde, Bonde og Gaardbeboer,
Johanne Johansdatter, 67, Gift, hans Kone, ,
Peder Hansen, 33, Ugift, hans Børn efter første ægteskab, National Soldat,
Maren Hansdatter, 26, Ugift, hans Børn efter første ægteskab, ,
Anders Lauritzen, 14, Ugift, Tjeneste Dreng, ,

mvh

Jette Pedersen
Kolding