Camping Nord Lisbjerg Århus
Fra : Torbenth

Dato : 08-09-02 01:05

Vil bare lige fortælle at de store problemer der har været med støj og lugt
fra forbrændingsanlægget i Lisbjerg er løst 100%
Det er en dejlig campingplads med de sødeste værter.

Mvh.
Torben

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 08-09-02 01:37

"Torbenth" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
lugt
> fra forbrændingsanlægget i Lisbjerg er løst 100%
> Det er en dejlig campingplads med de sødeste værter.

Det lyder rigtig godt!

Jeg har været der 2 gange i ydersæsonen, og har oplevet, at der boede en
del mennesker uden fast bolig som var indkvarteret gennem Århus kommune,
både i hytter og lejede cv. Dette var bestemt ikke lige behageligt. Når jeg
kom ud til min bil var der straks personer som enten ville køre med, eller
ville have mig til at hente øl eller snaps. Jeg var alene på tur, og var
særdeles utryg ved at være på pladsen. Det er det eneste sted jeg nogensinde
har sikret mit fortelt med ting der ville rasle hvis nogen kom ind i nattens
mulm og mørke, og sikret min cv dør ekstra.
Jeg kunne have flyttet plads, men der var langt til den nærmeste der havde
vinter åben, og Lisbjerg lå meget central for de lokalarkiver jeg skulle
besøge i ugens løb, men behagelig var det ikke.
Er dette problem også løst så jeg igen tør bruge pladsen når jeg er alene?
Det var ikke alle der var som her beskrevet, men en 5 - 6 stykker, resten af
de fastboende var både søde og hjælpsomme, men jeg var ikke den eneste
"campist" der var utryg.

Hilsen Bente

Fra : Torbenth

Dato : 08-09-02 04:31

Bente Jørgensen skrev i meddelelsen
<3d7a9b5e$0$127$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
klip

> [...]
>del mennesker uden fast bolig som var indkvarteret gennem Århus kommune,
>både i hytter og lejede cv. Dette var bestemt ikke lige behageligt. Når

Ja dette er også løst. Man skal have en fast folkeregisteradresse andet
steds.
Man kan ikke bo fast på Camping Nord. Ferier og løse dage i ugens løb er
iorden og der er kommet "stramme" regler om hvordan man skal opføre sig på
pladsen.
Ikke værre end andre steder men de håndhæves nok lidt mere kontant på en
venlig måde.
Så kom du bare ud til Lisbjerg.
Desuden er der cafeteria med dagens ret til 35,00 kr. og håndmadder til 7,00
kr.

PS Der er lavet familiebad samt et rigtigt udslagssted for tømning af
toilet.
Mvh.
Torben

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 08-09-02 16:48

> [...]
7,00
> kr.
>
> PS Der er lavet familiebad samt et rigtigt udslagssted for tømning af

Hej Torben!

Det lyder som om det igen er en "pæn" plads, den skal have en chance senere
på efteråret.
Tak for oplysningerne, også den med mad i cafeteriet, det lyder fint når jeg
er alene og har været på lokalarkiver hele dagen.

Mange venlige hilsner

Bente