MS Windows
briani 27239
merkelig e-mail problem
Fra : rsnilsen

Dato : 07-09-02 22:26

gd
Alle e-mails sent til min adresse her i Danmark mottas korrekt, men de
sendes også til en server i Spania (mercuryin), jeg benyttet denne for
flere år siden, men har byttet den ud forlengst. Den spanske server
finder derfor ikke mitt navn i Deres database, og gir avsender av
e-mailene besked om mottager ikke finnes og at e-mailen ikke er
avlevert. Er det noen som kan gi en plausibel forklaring på fenomenet?,
det er merkelig, fordi mitt navn "Nilsen" overhode ikke inngår i min
e-mailadresse her i dk. Det er svært ubehagelig fordi alle som sender
meg en e-mail får denne villedende tilbakemelding, og tror dermed at jeg
ingen mail har mottatt.
mvh
Nilsen

http://www.kandu.dk/

Fra : Erik Bak \(fjern tal~

Dato : 10-09-02 11:25

> [...]
> e-mailene besked om mottager ikke finnes og at e-mailen ikke er
> avlevert. Er det noen som kan gi en plausibel forklaring på fenomenet?,

Har du undersøgt, om din danske mailserver er indstillet til at forwarde til
den spanske mailserver?

Mvh
Erik

Fra : rsnilsen

Dato : 18-09-02 22:25

Tak for svaret Erik Bak \(fjern tallet i min adresse\).
Det var her fejlen lå, hvordan det har sked aner jeg ikke, jeg visste
ikke engang at det fantes en slik service, og tdc (opasia) kom tilbage
med noe som overhode ikke kunde bruges, så der sitter det mange som ikke
kan sin job.
tks agn
Nilsen.

http://www.kandu.dk/