MS Windows
briani 27239
Start menu delay-indstilling glemmes?
Fra : SA

Dato : 07-09-02 21:33

Hej NG.

Jeg har før stillet dette spørgsmål, og jeg har også fundet andre
forespørgelser omkring dette i NG'en. Men, uanset hvordan jeg jeg nulstiller
dette delay(default 400mS), for at få start menuen til at "køre" hurtigere,
så er indstillingen glemt næste gang jeg logger på! Hvordan får man
"skidtet" til at huske ændringen?

Jeg benytter XP Pro, US.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak

SA

Fra : Leony

Dato : 07-09-02 23:13

"SA" <buffalo_bill@iname.com> skrev i en meddelelse

> [...]
hurtigere,
> så er indstillingen glemt næste gang jeg logger på! Hvordan får man

Hvilke metoder har du prøvet?
Selv bruger jeg fanebladet avanceret i system (vælges i kontrolpanel), klik
på ydeevne.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : SA

Dato : 09-09-02 09:54

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message

[...]

Hej Leony.

Jeg har prøvet at editere direkte i reg. database, samt Powertoys fra
Microsoft, men resultatet er det samme.
Hvad gør du helt nøjagtig, udfra det forslag du kommer med? Hvad retter du i
under ydeevne mv.?

Mvh.

SA

Fra : ha

Dato : 09-09-02 10:16

> Hvad gør du helt nøjagtig, udfra det forslag du kommer med? Hvad
> retter du i under ydeevne mv.?

Hvis det er hvad jeg tror det er, så prøv at fjerne fluebenet
(fanebladet visuelle effekter)

"Lad menuer tone eller glide frem gradvist" og i
"Lad værktøjstip tone eller glide frem gradvist".

mvh
ha

Fra : SA

Dato : 09-09-02 11:27

"ha" <not-me@dot.com> wrote in message

> [...]
> (fanebladet visuelle effekter)
>
> "Lad menuer tone eller glide frem gradvist" og i
> "Lad værktøjstip tone eller glide frem gradvist".

Hej ha.

Det viser sig at være en "skøn" kombination af indstillingerne under
system/advanced/visual effekts og display egenskaber(appearance). Hvis man
vælger stortset noget som helst med "animate...", "slide..." eller
"transition..", så ryger ens indstilling af Start menu delay tilbage til
default indstilling ved opstart.
Man skal prøve at lege lidt med displayindstillingerne - logge af og på
igen, og så se om Start menu delay så også huskes. Det tager lidt tid, men
man bliver meget klogere.

Takker mange gange alle der svarede - de bar jo frugt - nice!

Mvh.
SA

Fra : Leony

Dato : 10-09-02 08:18

"ha" <not-me@dot.com> skrev i en meddelelse

> Hvis det er hvad jeg tror det er, så prøv at fjerne fluebenet
> (fanebladet visuelle effekter)
> "Lad menuer tone eller glide frem gradvist" og i
> "Lad værktøjstip tone eller glide frem gradvist".

Jeg har nu bare sat den til "juster til bedste ydeevne".
Nemt, hurtigt og uden overflødigt øjenguf.
Men nu er problemet jo heldigvis løst.