MS Windows
briani 27239
Windows XP plus
Fra : Jacob

Dato : 07-09-02 21:28

Hey Ng

Hvad er det lige fordelen ved subj. er? Andet en nye themes!

--
Mvh Jacob

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 07-09-02 21:46

"Jacob" <jacob@pfu-web.dk> wrote in message
> Hey Ng
>
> Hvad er det lige fordelen ved subj. er? Andet en nye themes!

Hvad er XP plus? Er det en ny version af XP? Jeg har aldrig hørt om den før.
Eller mener du Service Pack 1?

Mvh Lars

Fra : Jacob

Dato : 07-09-02 21:53

> Hvad er XP plus? Er det en ny version af XP? Jeg har aldrig hørt om den
før.
> Eller mener du Service Pack 1?

Jeg kendte heller ikke noget til den før jeg begyndte at lege lidt med
themes i XP... Så fik jeg at vide, at før jeg kunne downloade nye themes
skulle jeg have XP Plus ( http://www.microsoft.com/Windows/Plus/ )

--
Mvh Jacob

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-09-02 22:16

Sat, 7 Sep 2002 22:45:41 +0200, skrev "Lars Hedegaard Pedersen"
<hedegaard@FJERNDETTEmail.dk>:

>Hvad er XP plus? Er det en ny version af XP? Jeg har aldrig hørt om den før.

Nej, det er en tillægspakke med flere temaer, pauseskærme, nogen
spil og lidt mere.

<http://www.microsoft.com/windows/plus/>

Fra : Leony

Dato : 07-09-02 23:16

"Jacob" <jacob@pfu-web.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det lige fordelen ved subj. er? Andet en nye themes!

Læs om features her, du kan måske finde noget mere detaljeret på Microsoft's
hjemmeside.
http://shopping.msn.co.uk/trackoffer.aspx?p=8:1:0:1218:0:1218:0:0:1:0:0&merc
hId=138&invMerchModel=230154057
Kan du ikke bruge Windowsblinds til theme eller StyleXP (disse er kun
forslag, da jeg ikke selv roder med ovenstående).

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Jacob

Dato : 07-09-02 23:57

> Læs om features her, du kan måske finde noget mere detaljeret på
> [...]

Tak for linket.

> Kan du ikke bruge Windowsblinds til theme eller StyleXP (disse er kun
> forslag, da jeg ikke selv roder med ovenstående).

Jeg har faktisk prøvet at bruge Window Blinds. Men, men. Dengang jeg prøvede
det, blev der fuldstændig kaos i min comp og en Systemgendannelse gjorde det
bare værre, men fik det da ordnet (kan bare ikke huske hvordan!). Vil helst
ikke kaste mig ud i endnu et forsøg med Window Blinds.
Men ellers tak for forslaget!

--
Mvh Jacob