d-link router lukker for i net
Fra : Halifax

Dato : 07-09-02 20:00

__________________________________________________________________ Morten
Halkjaer ICQ#: 40604457 Current ICQ status: + More ways to contact me __
jeg har en dlink di-804 som står på min adsl 256kb linje fra TDC
først virker det godt nok så efter 3-4 dage så er der lukket for internettet
jeg kan ikke cheke mail eller surfe heller ikke pinge min dns
men hvis jeg genstarter min router og sætter pc direkte på adsl modemet
fornyer ip får hul i gennem og flytter pc tilbage bag routeren virker det i
3-4 dage igen

hvad er der galt???

håber at der er en der kan hjælpe
på forhånd mange tak

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 07-09-02 23:28

<http://www.teledanmark.dk/html/privat/internet/bredsupport/opsaetningsvejledninger/network/firmware/firmware.htm>

Måske kan dette link hjælpe dig.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Tarp

Dato : 15-09-02 10:58

"Svend Erik Jensen" skrev d. 07-09-02 23:28 dette indlæg :

> [...]
>
> Måske kan dette link hjælpe dig.
>
> --
> Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards

Jeg havde samme problem og satte IP-adressen statisk i stedet for
dynamisk.
Der er i ørigt lige kommet ny firmware v. 2.04, som muligvis også
hjælper.

/Tarp

http://www.kandu.dk/