MS Windows
briani 27239
fjerne ikoner i proceslinien?
Fra : JeRa

Dato : 07-09-02 19:29

Hej Gruppe

Hvordan fjerner jeg ikonerne i proceslinien helt under WinXP? Jeg ved godt
at man kan skjule dem, men der er nogle som jeg slet ikke vil have vist!

hilsen jera

Fra : Leony

Dato : 07-09-02 23:19

"JeRa" <postbunker@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan fjerner jeg ikonerne i proceslinien helt under WinXP? Jeg ved godt
> at man kan skjule dem, men der er nogle som jeg slet ikke vil have vist!

Du kan lukke programmet (hvis du ikke vil have det starter op overhovedet,
så vælg Start->Kør->skriv msconfig, på fanebladet start ser du en oversigt
over de programmer der starter med Windows).
Ofte findes der en mulighed i Options i programmet for at slå start med
Windows fra.
I nogle programmer findes der en mulighed for at vælge om de skal vises
eller ej.
Hvis ikke dette hjælper så skriv hvilke programmer det drejer sig om.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/