Hvor kunne i vide det fra???? (FNIS)
Fra : Søren Houlberg

Dato : 07-09-02 18:45

Hej!

Nu hvor jeg jo er blevet enig med mig selv om at I faktisk er ret søde - så
tænkte jeg, at jeg ville oprette min profil (og Banyos)

Så sidder jeg jo der og ærgrer mig gul og grøn over, at jeg ikke har et
billede af Banyo men hva det kan jo komme.

Jeg går så ind på min profil for at se hvordan det tager sig ud for Jer
andre og ved gud om ikke I allerede har sat et billede af Banyo på
siden!!!!! *GGG*

Det syns jeg er rigtig godt gået

Hilsen
Mette Sofie

Fra : Jette

Dato : 07-09-02 23:10

"Mette Sofie" skrev:
> Nu hvor jeg jo er blevet enig med mig selv om at I faktisk er ret
søde - så
> tænkte jeg, at jeg ville oprette min profil (og Banyos)

Det glæder mig du har fundet ud af, at vi spinder meget mere end vi
hvæser *S*

> [...]
Jer
> andre og ved gud om ikke I allerede har sat et billede af Banyo på

Ja, vi var et par stykker der sneg os til Brabrand en mørk og regnfuld
aften, og tog et billede ... Vi synes det var synd for Banyo, at hun
ikke var med i profilen, fordi hendes mor var så knotten *LOL*

Nå, spøg til side.... den søtte mis i hjørnet hedder Zulu, og den stolte
ejer hedder Kari Eiffert. Det originale billede af Zulu kan ses i Kari's
album.

Fortsat go' fornøjelse med os *GG*

Mvh. Jette

Fra : Søren Houlberg

Dato : 08-09-02 00:00

Hej Jette!

Et eller andet sted - så undskyld!

Jeg dømte hurtigt men er efterhånden kommet til fornuft!

Hilsen
Mette Sofie