MS Windows
briani 27239
fdisk problemer i dos
Fra : ambeck

Dato : 07-09-02 17:59

Jeg har problemer med at slette min di karaktererprimære dos partition
fordi enhedsnavnet er blevet smadret. Jeg kan heller ikke formatere
drevet. Jeg kan slet ikke angive navnet fordi karaktererne ikke findes
på keyboardet.ine til den
anden maskine.

http://www.kandu.dk/

Fra : Edmund

Dato : 07-09-02 18:02

ambeck skrev:

> [...]
> fordi enhedsnavnet er blevet smadret. Jeg kan heller ikke formatere
> drevet. Jeg kan slet ikke angive navnet fordi karaktererne ikke

Jeg ved ikke hvad du mener med di karaktererprimære, men er det en alm.
diskpartition, så hent et formateringsprogram fra producentens webside.
Hvad hedder disken.
Har du ikke mulighed for at sætte disken til en pc med windows og så
formatere derfra
--
Mvh Edmund

Fra : Edmund

Dato : 07-09-02 18:22

Edmund skrev:

> [...]

Du kan ændre disknavne med label.exe fra win98 eller winxp

--
Mvh Edmund

Fra : Edmund

Dato : 07-09-02 18:40

Edmund skrev:

> Du kan ændre disknavne med label.exe fra win98 eller winxp

Kun label.exe fra win98 kan bruges i dos, hent den fra windows / command
mappen

--
Mvh Edmund