MS Windows
briani 27239
Der kunne ikke leveres til følgende modtag~
Fra : xxx@nowwhere.com

Dato : 07-09-02 17:25

Hej - jeg har tidligere prøvet i programpakker ms-office..........men
her er spørgmålet måske mere relevant:

Når jeg sender store (2-3 mb) vedhæftede filer fra Outlook går der en
rum tid og flg. email ankommer fra 'Systemadministrator' :

Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede
modtagere.