Andreas Hahn
Fra : tovekrog

Dato : 07-09-02 17:07

Til Jette fra Kolding.
Jeg har en anden Andreas Hahn, end ham du nævner.
Cicilie Cathrine Hahn, født 9. marts 1815, Andreas Michael Hahn, født
23/5-1817, Henrik Peder Pedersen Hahn, født 13/11-1819, men død
7/1-1822, Maria Sofie Hahn, født 4/8-1822 og Marie Frederikke Hahn, født
26/4-1825.
Forældre:
Georgine Cicilie Chatrine Andersdatter, født ca. 1792 i Ølgod Sogn og
Peder Christian Friderich Hahn, skomager i Varde.
Er der forbindelse til dine Hahn'er ?
Jeg ved ikke, hvor skomageren kom fra.
Hilsen Tove Krog

http://www.kandu.dk/

Fra : Jette Pedersen

Dato : 07-09-02 19:17

Hej Tove

Jeg har kun den ene Hahn - endnu. Men hvis jeg finder en forbindelse vender
jeg tilbage.

Hilsen Jette