Katistikken er nu tilgængelig...
Fra : Jette

Dato : 07-09-02 16:01

Det er nu muligt at se katistik på racer, område og oprindelse. Er der
andre ting I vil have katistik på?

Log på og klik på "Katistik" i brugermenuen.

Have fun

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 07-09-02 17:23

Jette skrev
<Er der andre ting I vil have katistik på?>

Uhmm hvad med de mest "velopdragne" katte, så jeg
kan lurer hvem jeg skal bytte med. *GG*
--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 07-09-02 18:41

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> skrev i en meddelelse
> Det er nu muligt at se katistik på racer, område og oprindelse. Er der
> andre ting I vil have katistik på?

Et forslag: Antal katte pr. husstand.

Gad vide hvorfor der ikke er nogen Hellig Birma-ejere i gruppen? Det er da
ellers en temmelig udbredt race på udstillingerne (og af en eller anden
grund vinder de næsten altid - siger den undrende skovkatteejer *GG*)

Mvh. Else.

Fra : Helle Andersen

Dato : 07-09-02 21:36

Else Gyldenkærne wrote:

> [...]
> er da ellers en temmelig udbredt race på udstillingerne (og af en
> eller anden grund vinder de næsten altid - siger den undrende

Jeg tror nogen gange ikke at man kan regne med at antallet af
udstillere svarer til det forholdsmæssige antal af ejere. Det virker som
om, at nogen racer "tiltrækker" udstillere. Det er lidt det samme med
aby'er. Der er altid en del aby'er på udstillinger, men det er jo ikke en
"stor" race. Jeg ved ikke om det er årsagen - det er bare et bud

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Niels Peter

Dato : 07-09-02 21:43

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev i en meddelelse

(...)
> [...]
> aby'er. Der er altid en del aby'er på udstillinger, men det er jo ikke en
> "stor" race. Jeg ved ikke om det er årsagen - det er bare et bud

Der er nok noget om det. Jeg har indtryk af, at det er omvendt med min race:
der er temmelig mange Russian Blue i Danmark, men det er ikke dem, man ser
flest af på udstillinger. Så det må være en race, der især tiltrækker
kælekatteejere ...

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Jette

Dato : 08-09-02 00:56

"Else Gyldenkærne" skrev:
> Et forslag: Antal katte pr. husstand.

Godt forslag! Se her:
http://makeashorterlink.com/?C1A1429B1

Det er godt nok ikke pr. husstand men pr. person. Der er jo ikke ret
mange par hvor begge har oprettet profil, så det giver næsten samme
resultat.

Vibeke Lerche har i øjeblikket førstepladsen med 10 katte... men jeg ved
at Birgitte Stenskjær har mange flere, så Birgitte hvis du vil have din
retmæssige førsteplads, må du se at få gang i katteprofilerne

Mvh. Jette

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 08-09-02 09:33

Tjoeh, det var nu ikke lige en konkurrence om hvem der har flest, jeg havde
i tankerne, men fx en søjlegrafik a la racer og landsdele:
Så mange har 1 kat: __________ , 2 katte:______________________ , 3
katte:__________ , 4 katte:_____ etc.

Det er fint at få oplyst gennemsnittet, men det kan dække over så meget, så
jeg vil gerne have alle antal med - men det behøver bestemt ikke at være med
ejernavne.

Mvh. Else.

Fra : Jette

Dato : 08-09-02 11:07

"Else Gyldenkærne" skrev:
> Tjoeh, det var nu ikke lige en konkurrence om hvem der har flest, jeg
havde
> i tankerne

Nej, sådan var det nu heller ikke ment ... Men da du bad om katte
pr. husstand, synes jeg lige så godt jeg kunne sætte det om i rækkefølge
efter antal

, men fx en søjlegrafik a la racer og landsdele:
> Så mange har 1 kat: __________ , 2 katte:______________________ , 3
> katte:__________ , 4 katte:_____ etc.

Okay... det laver jeg da også bare så - Det ska æ kom an på det da *S*

Mvh. Jette

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 08-09-02 11:48

Hej
Jeg synes lige at jeg vil gøre opmærksom på at jeg (desværre) ikke længere
har 10 katte, men "kun" 9. Vores Fitte døde tidligere på året (af dårligt
hjerte) med jeg kan bare ikke finde ud af at slette hende fra min profil.
(Hjælp, Jette!)
Så jeg ligger altså ikke på 1. pladsen men "kun" på en delt andenplads.
Grunden til vores store antal katte er at vi, til forskel fra mange andre
opdrættere, beholder alle vores avlskatte, også når de når
pensionistalderen.
Faktisk er gennemsnitsalderen på vore 9 katte netop nu: 6 år.
Og vi har kun en avlshunkat (når hun altså bliver gammel nok).
Hilsen Vibeke
Battlefield´s siamesere

Fra : Jette

Dato : 08-09-02 13:59

"V.Lerche & S.Andersen" skrev:
> [...]
dårligt
> hjerte) med jeg kan bare ikke finde ud af at slette hende fra min

Er ked af at høre I har mistet Jeres lille "prinsesse"

Jeg kan godt forstå du ikke kan finde ud af at slette hendes profil...
for den funktion findes nemlig ikke endnu ... Jeg har sørget for
det.

Mvh. Jette