Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
20 Gb...
Fra : Klaus Lauritsen

Dato : 07-09-02 11:41

Jeg har i et stykke tid været på udkig efter en harddisk-baseret
mp3-afspiller, og er faldet over
http://www.archos.com/us/products/product_jbmm.html. Er der nogle hér i
gruppen der har set en til salg i DK?

Hvorfor i dk.fritid.foto?

Jo, for hvis jeg har både et digikamera og en harddisk med på tur, skulle
man da for søren kunne lagre sine fotos på harddisken!? Sammenlignet med en
stak MicroDrives og/eller en laptop virker dette som en meget smart og
transportabel løsning. Og så får man en mp3-afspiller/optager og
avi-afspiller med tv-tilslutning oven i hatten.

Altså,- nogle der har set noget til produktet i DK?

--

MVH Klaus Lauritsen
(Remove NIXTHIS in mailadress to reply)

Fra : Madsen

Dato : 07-09-02 12:44

Klaus Lauritsen skrev:

> Altså,- nogle der har set noget til produktet i DK?

Der var en lille anmeldelse af den i det sidste nye Datatid (Nr 9/2002).
Den danske distributør er: http://www.tech-trade.dk/ (Kig under MP3).

Madsen.

Fra : Per Herholdt

Dato : 07-09-02 13:50

Madsen skrev i news:Xns92828BB9BB389copy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk
:

> Der var en lille anmeldelse af den i det sidste nye Datatid (Nr
> 9/2002). Den danske distributør er: http://www.tech-trade.dk/ (Kig
> under MP3).

De har også 6 GB til 1400kr (godt nok excl. moms) under "Restlager".
--
MVH Per Herholdt Andersen
Odense

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-09-02 15:53

Per Herholdt wrote:
> De har også 6 GB til 1400kr (godt nok excl. moms) under "Restlager".

men kan den finde ud af at kopiere ind fra kamera eller
flash ? det skal vel være Multimedia-udgaven ?

--
Hans Joergensen, http://www.nathue.dk
Photo-gallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : WE

Dato : 07-09-02 12:51

Archos kan anbefales (har en Recorder 10'er). Der er stor prisforskel hos de
forskellige danske forhandlere. Prøv edbpriser. Kan bl.a. købes hos shg.dk
og prc-data.dk.

Vær opmærksom på, at 'Recorder' versionerne er dyrere, fordi de også kan
optage - endda med den indbyggede mikrofon - eller tilsluttes at almindeligt
stereoanlæg, hvorefter lyden gemmes i en MP3-kvalitet efter dit valg -
faktisk ret smart.

Og så fungerer den jo som en helt almindelig USB-harddisk ved siden af. God
til backup.

v.h.

Fra : max

Dato : 07-09-02 17:09

> [...]
> avi-afspiller med tv-tilslutning oven i hatten.
>
> Altså,- nogle der har set noget til produktet i DK?

Desværre har den kun usb 1,1.. Det er sku da tåbeligt ikke
at indbygge 2,0 og eller firewire - til den pris...
Ærgeligt ellers havde den ligget under juletræet i år..
mvh max

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 08-09-02 22:40

> Desværre har den kun usb 1,1.. Det er sku da tåbeligt ikke
> at indbygge 2,0 og eller firewire - til den pris...
> Ærgeligt ellers havde den ligget under juletræet i år..
> mvh max

Til gengæld kører den tilsyneladende uden proprietære drivere på USB 1.1,
dvs. bare plug i og kør, hvad enten det er linux, mac eller win32 - endeligt
et produkt der overholder nogle standarder der ..

Jeg overvejer.

mvh Steffen

Fra : Kurt Nielsen

Dato : 08-09-02 23:59

Du kan finde dem her:
http://www.edbpriser.dk/hardware/mp3-afspillere-show.asp

Archos Jukebox Multimedia 20 til 4.995 kr.

Archos Jukebox Multimedia 20 with Foto Module til 5.395 kr.

Hilsen Kurt Nielsen.