MS Windows
briani 27239
forbindelsen lukke ikke automatisk mere
Fra : Martin L

Dato : 07-09-02 11:08

jeg sidder med et lille problem
når er færdig med Internettet og lukke Internet explore plejer der at komme
en boks op der spørge om jeg vil lukket forbindelsen da den ikke bliver
brugt
den kommer ikke op mere
er der en der kan fortælle mig hvordan dette løses ??

maskinen køre med
win 98 se
Internet explore ver. 5.5

Mvh Martin

Fra : Madsen

Dato : 07-09-02 12:25

Martin L skrev:

> [...]
> der at komme en boks op der spørge om jeg vil lukket forbindelsen
> da den ikke bliver brugt den kommer ikke op mere er der en der kan

Kontrolpanel > Internetindstillinger > Forbindelser > Marker
forbindelse og klik på Indstillinger > Avanceret og placer så et
flueben i feltet: 'Afbryd forbindelse når den ikke længere er
nødvendig.' Du skal gøre det for hver Internetforbindelse hvis du
har flere af dem.

Madsen.

Fra : Martin L

Dato : 07-09-02 12:47

Hej Madsen
Der er flueben i det felt
hvad gør man så ??
Mvh Martin

Fra : Madsen

Dato : 07-09-02 12:55

Martin L skrev:

> Der er flueben i det felt hvad gør man så ??

Hmm, har du Easy Cd Creator 4.x installeret?

Madsen.

Fra : Martin L

Dato : 07-09-02 13:21

Ja

Fra : Madsen

Dato : 07-09-02 13:34

Martin L skrev:

[Easy Cd Creator installeret?]

> Ja

Så prøv at gå ned i Start > Kør og skriv: Regedit
Find så følgende nøgle:
HKEY_CURRENT_USER\RemoteAccess\Profile\"Navn på forbindelse"
Når du markerer ovenstående nøgle, så burde der ovre i højre side være
en værdi som hedder EnableExitDisconnect. Den skal stå til 01 00 00 00.
Gør den ikke det så højreklik på værdien, vælg rediger og stil den til
01 00 00 00.

Problemet kan opstå hvis Easy Cd Creator 4 er stillet til at starte op
sammen med Windows. Det kan også rettes i Regedit.
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run.
Fjern 'Easy CD Creator' hvis der er en henvisning til den i ovenstående
nøgle.

PS. Det ville være rart hvis du klippede det væk du ikke svarer på og
svarede under det citerede. Det vil gøre dine indlæg en del mere over-
skuelige. Læs mere her: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Madsen.