specielle ting ang. isætning af mobo
Fra : Sus

Dato : 07-09-02 11:16

Nu hvor jeg sidder og venter på at få mit mobo leveret vil jeg lige høre....

Er der nogen specielle ting man skal være opmærksom på når man sætter det i
kabinettet???
Har ikke skiftet bundkort før og ville jo ikke have det kort med at
ødelægge det

Kim

Fra : Mogens

Dato : 07-09-02 13:02

On Sat, 7 Sep 2002 12:16:12 +0200, "Sus" <susberg@get2net.dk> wrote:

> [...]
>kabinettet???
> Har ikke skiftet bundkort før og ville jo ikke have det kort med at

Når du har pillet det gamle kort ud, så vær helt sikker på
at de små afstandsstykker af messing som holder kortet
sidder de rigtige steder og KUN de steder hvor de skal
bruges, altså der hvor der er huller til dem i det nye kort.
Ikke alle bundkort bruger de samme placeringer, så der
er måske et par af dem der sakl flyttes.
Bare 1 forkert placeret messing dims er nok til at kortslutte
det nye bundkort, så hellere tjekke både 2 og 3 gange
før du sætter det nye kort på plads og sætter strøm til det.

mvh Mogens

Fra : Gustav Gerstrøm

Dato : 08-09-02 07:00

Hej Kim
Du skal passe på med statisk elektricitet!
MVH Gustav
http://www.pcworld.com/howto/article/0,aid,82184,00.asp