Exit Bo M. Mogensen
Fra : Clark Kent

Dato : 07-09-02 10:49

Nu lukker staff@sunsite.dk sgu dette uappetitlige menneskes konto. Der har
været for mange psykotiske futninger og off-topic indlæg fra den lukkede
afdeling, hvor han er indlagt.
God bedring, og husk at tage din medicin

Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-02 21:56

"Clark Kent" <hgath@deepspace.dk> wrote in message
> Nu lukker staff@sunsite.dk sgu dette uappetitlige menneskes konto. Der har

Intet menneske er uappetitligt. Smag og behag er forskellig. Ingen smag er
objektivt set bedre end andres smag

> været for mange psykotiske futninger og off-topic indlæg

Sunsite udfører politisk censur mod folk som mig, men at de sku tungeafskære
uskadelige Bo Chokmah Mogensen tror jeg ikke

fra den lukkede
> afdeling, hvor han er indlagt.

For at blive tvangsindlagt, altså sat på lukked, skal man være farlig for
andre.
Jeg kender kun Bo M som en venlig, men censurglad, usenetter

> God bedring, og husk at tage din medicin

Den sunde holdning til censur ctr ytringsfrihed som du har Clark Kent, tror
jeg ikke vi kan få ind i Bo Chokoladehundegalskabs hoved pr medicin

Fra : Chokmah

Dato : 08-09-02 01:17

On Sat, 7 Sep 2002 11:48:48 +0200, "Clark Kent" <hgath@deepspace.dk>
wrote:

> [...]
>afdeling, hvor han er indlagt.
>God bedring, og husk at tage din medicin

ja ja Bravo Cretinio .... Øhh jeg har fåed en læn strøm af mails og
icq beskeder om jeg var blevet lukket fra sunsite - det_er_jeg ikke
jeg har heller ikke fåed en påtale - der eksistere reelt heller ikke
noget grundlag for at jeg skulle få det - ja jeg kom fejlagtigt til at
bytte rund på en messegs id og skæbene ville altså at af de 217 OT
flame indlæg - clark kent har sendt - der ramte jeg faktisk ikke et af
dem men fik det forbyttet med en messegs id på et indlæg der var helt
reelt måske - men spaden have om det var for at genre trafik og få
opmærksomhed skal jeg ikke kunne sige - påståed at have en jeg mener
det var en blitz til salg i en markedes gruppe og det skal han jo
sådan set ha lov til - at så f.eks den mail jeg svare på her er i
strid med både de kundevilkår han har med sin nuværende udbyder og
sunsites regler samt den eksisteren fundas er så en anden sag - som
sunsite må se på
når de for tid.

men jeg takker da for de mange bekymerede emails og icq beskeder - men
nej det er jeg altså ikke
MvH
Bo M Mogensen

fut :dk.snak.off-topic

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Johan Wedell

Dato : 09-09-02 12:54

"Clark Kent" <hgath@deepspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> afdeling, hvor han er indlagt.
> God bedring, og husk at tage din medicin

For noget tid siden blev der postet et OT-emne, som dog var ret populært
(det var nu heller ikke så OT som du er her). Jeg kan ikke huske om du
svarede, og hvad dit svar så var. Men spørgsmålet var: "Hvor gamle er
brugerne af denne gruppe?" Ja, jeg blev bare pludselig nysgerrig.

Fra : Tomas O.

Dato : 09-09-02 15:14

Johan Wedell skrev:

SNIP

> [...]
> Men spørgsmålet var: "Hvor gamle er brugerne af denne
> gruppe?" Ja, jeg blev bare pludselig nysgerrig.

43 her

--
Protest against the closing of the Net on behalf of the chinese
people

Fra : Nette

Dato : 10-09-02 00:55

"Tomas O." wrote
> 43 her

Hmm hvis i vil til det igen. Kan vi så ikke få bynavn, civilstatus og
skostørrelse på også???

Nette

Fra : Anita

Dato : 10-09-02 09:22

"Nette" skrev

> Hmm hvis i vil til det igen. Kan vi så ikke få bynavn, civilstatus og
> skostørrelse på også???

Aalborg, Studerende, 38

/Anita

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-09-02 11:25

> "Nette" skrev

> Aalborg, Studerende, 38

Vesterbronx, arbejdsløs cand. comm., størrelse 43, hehe.

Måske skulle vi genoplive skribentprofilerne!

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Anita

Dato : 10-09-02 11:39

"Mark Thomas Gazel" skrev

> Vesterbronx, arbejdsløs cand. comm., størrelse 43, hehe.
>
> Måske skulle vi genoplive skribentprofilerne!

Det kunne da være sjovt?! *S*

Venligst Anita

fut: dk.snak.snik

Fra : Chokmah

Dato : 10-09-02 13:28

ja jeg er stadigt 33 på den

Fra : Ally

Dato : 10-09-02 13:38

<mark@gazel.dk> wrote:

>Vesterbronx, arbejdsløs cand. comm., størrelse 43, hehe.

Skovlunde, arbejdsløs sekretær, str. 43 i herresko, 42 i damesko

>Måske skulle vi genoplive skribentprofilerne!

Det synes jeg er en afsindig god idé! Jeg var nemlig ikke med på den
gamle.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Chokmah

Dato : 10-09-02 13:56

On Tue, 10 Sep 2002 14:37:45 +0200, Ally <quincy_md@hotmail.com>
wrote:

>Skovlunde, arbejdsløs sekretær, str. 43 i herresko, 42 i damesko

>Det synes jeg er en afsindig god idé! Jeg var nemlig ikke med på den
>gamle.

jamen den er fornyeligt sgu også død :(
http://www.dss.subnet.dk/

det var da egentligt fandens for billederne fra den *første* støre dss
fest lå på den ....

MvH
Bo M Mogensen

Fra : Nette

Dato : 11-09-02 10:25

"Mark Thomas Gazel" wrote

> Måske skulle vi genoplive skribentprofilerne!

Hmm hare der været sådan nogle?? huh, hvad er det dog jeg lige har vagt til
live igen så?*G*

Nette, 30, Århus og tjaaa.....strejker i hvert fald de næste par dage.....

Fra : Bente B. Riis

Dato : 11-09-02 20:44

Nette wrote:

> Hmm hvis i vil til det igen. Kan vi så ikke få bynavn, civilstatus
og
> skostørrelse på også???

Amager
Bibliotekar
Gift (1½ år efterhånden) med Carsten
hmmm en højvristet str 36

Knus
Bente

--
Love doesn't just sit there like a stone; it has to be made, like
bread,
remade all the time, made new.
Ursula K. LeGuin

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 11-09-02 21:44

Bente B. Riis <bente@carben.dk> wrote:

> Amager
> Bibliotekar
> Gift (1½ år efterhånden) med Carsten
> hmmm en højvristet str 36

nu vil jeg også være med*G*

Roskilde
Frisør
samlevende med john
størrelse 38-40 afhængig af mærket*G*

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : John Sahl

Dato : 11-09-02 22:00

Sabina Hertzum <sabina@mandezonen.dk> wrote:
> Roskilde
> Frisør
> samlevende med john
> størrelse 38-40

Og jeg som troede vi endda var kærester ;-(
Nåh ja jeg er 34 år, Sabina er 26.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
http://www.MandeZonen.dk når du er træt af

Fra : Johan Wedell

Dato : 12-09-02 08:27

"Nette" <nette98get2net@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmm hvis i vil til det igen. Kan vi så ikke få bynavn, civilstatus og
> skostørrelse på også???

Det var ikke rigtig min mening, men ok:
26år
Åbyhøj
Har kæreste
44½ i sko

Johan

Fra : Chokmah

Dato : 12-09-02 09:44

On Thu, 12 Sep 2002 09:27:20 +0200, "Johan Wedell"
<johan-wedell@mail.dk> wrote:

>"Nette" <nette98get2net@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

ja ok så kan jeg godt se mine detalier skal opdateres

36 år
Kbh sv
har kærste
sko:
45 på venstre
46 på højre
( dog kun 44 i sandaler på begge føder fåes ikke støre i saigo og jeg
har ikke fåed nyt fod tøj siden now 2000 hvilket var disse-som for
engo orden skydl skal siges er for små men det*går*:- )
højde 190 cm
kg 86

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-09-02 15:41

> [...]
gamle er
> brugerne af denne gruppe?" Ja, jeg blev bare pludselig nysgerrig.

Skal vi nu til det igen?

33, men stadig viril.

Fra : Chokmah

Dato : 09-09-02 16:07

On Mon, 9 Sep 2002 16:40:49 +0200, "Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk>
wrote:

>gamle er
>
>Skal vi nu til det igen?
>
>33, men stadig viril.

well da jeg nu ære at være holder af emne linjen 36
med nedsat verilitet grundet influenza

Mv
Bo M Mogensen

Fra : Johan Wedell

Dato : 09-09-02 16:37

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

Jeg vil så gerne tale pænt her, men tråden her burde være startet i
mudderkastning. Jeg havde gerne lavet et fut havde jeg vidst hvordan.
Tak for velviljen, men interessen gik nu mere på Clark Kent's vejne, a la
"Hvor gammel er man så når man skaber sig sådan", men jeg forsøgte at sige
det lidt pænt. Her stopper mine dårlige vibrationer og OT-opfølgningen, man
skulle jo nødigt træde nogen over tæerne.
Johan

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-09-02 12:51

"Johan Wedell" <johan-wedell@mail.dk> wrote in message
> [...]
> forsøgte at sige det lidt pænt. Her stopper mine dårlige vibrationer
> og OT-opfølgningen, man skulle jo nødigt træde nogen over tæerne.

Du kan jo prøve at slå ham op på Kraks. Han hedder Henrik Gath og der er
tilsyneladende to af slagsen (jeg tror mest på, at det er den
førstnævnte:

URL:http://www.krak.dk/scripts/firmaresultat.asp?pub_id=KVWW&data=t&navn
=henrik+gath&vej=&HUSNR=&POSTNR_FRA=&BY=&omraade=%280%29&tlf=&soegeord=&
soeginfo=S%D8G

Du kan jo så efterfølgende ringe til Hørsholm (eller evt. Odense)
Kommune og bede om at snakke med hans sagsbehandler, for sådan en har
han med sikkerhed. Jeg er sikker på, at du dér kan få oplyst hans alder
og muligvis også hans diagnose (jeg sætter mine penge på "psykisk
udviklingshæmmet med homofile/infantile træk"). Husk, at vi andre meget
gerne vil høre resultatet af dine anstrengelser

--
-Jens B.

Fra : Henning

Dato : 11-09-02 17:21

Johan Wedell wrote:
> [...]
> forsøgte at sige det lidt pænt. Her stopper mine dårlige vibrationer
> og OT-opfølgningen, man skulle jo nødigt træde nogen over tæerne.

Og så får man en OT tråd *G*
fut laves ved, i OE at skrive gruppenavnet i den del af brevhovedet
hvor der står: Opfølgning til:
( Followup to )

MVH
Henning

Fut news:dk.snak.snik

Fra : T'abula R'asa

Dato : 10-09-02 15:01

Nette skrev:

> [...] hvis I vil til det igen, kan vi saa ikke faa bynavn, civil-
> status og skostoerrelse paa ogsaa [...]

31-aarig, pot-rygende, veganer & oeko-flipper, paedofil & antipaedagog,
folkeskolelaerer & stenkastende autonom, siges det, fra Valby.

Peter S. Winding, s.a.p.
TabulaRasa@nym.alias.net

--

Free to consume. Free to breathe.
Free to exist. Free to dream.

--" Keep on Rotting in the Free World " [Swansong], Jeff Walker/Carcass.