Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fejl E50 på Compact Flash card til Canon P~
Fra : Heidi

Dato : 07-09-02 09:07

Kæresten har lige købt et Xtreme 128MB Compact Flash kort til
ovennævnte apparat.

Når han putter kortet i, kommer fejlmeddelelsen E50, og så kan han
ikke komme videre.
Han har indtil nu brugt et 8MB kort uden problemer.

Er der nogen der kender denne fejl, og ved hvad den betyder?

Mvh.
Heidi

Fra : thl

Dato : 07-09-02 12:03

"Heidi" <nospamheidi@adslhome.dk> skrev i en meddelelse news:f4089641.0209070007.585c2da0@posting.google.com...
> [...]
> Han har indtil nu brugt et 8MB kort uden problemer.
>
> Er der nogen der kender denne fejl, og ved hvad den betyder?

Her er den tilsvarende for d30, men det lyder som samme problem

ERR 50: CF FORMAT

does not solve the problem, have the EOS D30 examined by a qualified service technician

mvh
Thorbjørn

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-09-02 16:17

Heidi wrote:

> Er der nogen der kender denne fejl, og ved hvad den betyder?

Du kan lige starte med at undersøge om Canon PowerShot S10 overhovedet
kan anvende et så stort hukommelseskort, det står med garanti i
manuellen hvilke kortstørrelser kameraet supporterer.

Fra : ha

Dato : 07-09-02 19:54

> Du kan lige starte med at undersøge om Canon PowerShot S10 overhovedet
> kan anvende et så stort hukommelseskort, det står med garanti i
> manuellen hvilke kortstørrelser kameraet supporterer.

Det kan mit S10 tilhvertefald godt

mvh
ha

Fra : Hans Kruse

Dato : 08-09-02 13:10

S10 kan sagtens håndtere et sådant kort og jeg har overkøbet anvendt op til
256MB kort. Men hvis du har mulighed for at låne et PCMCIA adapterkort, så
prøv at formattere det i en PC for at se om der er noget i vejen med kortet.
Ellers returner det.
Mvh, Hans