Gave til nybagt far ?
Fra : Winnie Henriksen

Dato : 07-09-02 08:04

Hej alle

Min svigerinde skal have der første barn i næste uge (hun bliver sat
igang vis det ikke kommer af sig selv) og vi GLÆDER os

Jeg har en kurv til barnet med div tøj og uroer og så skal den selvf.
have en stor bamse og balloner og svigerinden skal have blomster og en
lille ting men hvad med den nye far jeg tænkte på at få trykt en bluse
med "jeg er blevet far til verdens dejligste ...." men ellers ved jeg
ikke så kom med nogle forslag.

Til kurven vil jeg købe nogle bleer men der er kommet frygtelig mange
siden jeg brugte dem (10 år siden) så hvad er godt til en nyfødt.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Winnie Henriksen
Med venlig hilsen

Winnie Henriksen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-09-02 08:21

Winnie Henriksen <winnie@bitnisse.dk> wrote:
> Hej alle
>
> Min svigerinde skal have der første barn i næste uge (hun bliver sat
> igang vis det ikke kommer af sig selv) og vi GLÆDER os

jamen tillykke med din kommende titel )

> [...]
> lille ting men hvad med den nye far jeg tænkte på at få trykt en bluse
> med "jeg er blevet far til verdens dejligste ...." men ellers ved jeg

jeg har desværre ingen forslag til blusen... men resten ser helt perfekt
ud

> Til kurven vil jeg købe nogle bleer men der er kommet frygtelig mange
> siden jeg brugte dem (10 år siden) så hvad er godt til en nyfødt.

nu er det godt nok ca 6 år siden jeg sidst brugte bleer til min søn men
dengang var det libero til drenge og pampers til piger der var de bedste....

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Tomas O.

Dato : 07-09-02 10:10

Winnie Henriksen skrev:

SNIP
> [...]
> tænkte på at få trykt en bluse med "jeg er blevet far til
> verdens dejligste ...." men ellers ved jeg ikke så kom med
SNIP

Det i parantes skal stå med småt.

Jeg er FAR (den vigtigste ting i mit liv)

Jeg er FAR (og ved hvad jeg gør?)

Pas på.. FAR! (jeg bider kun hvis man gør mit barn fortræd)

Far rimer på nar (men derfor kan jeg ikke løbes om hjørner med)

Tomas

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-09-02 12:22

In article <669jnugv089c7lfku3b9s4p2oinrid4lvk@4ax.com>,
Winnie Henriksen <winnie@bitnisse.dk> wrote:

> men ellers ved jeg ikke så kom med nogle forslag.

Autoriseret bleskifter

--
MVH Martin Edlich
Verdens dejligste dreng kan ses på http://www.edlich.dk/christoffer/

Fra : Tomas O.

Dato : 07-09-02 12:40

Martin Edlich skrev:

> Autoriseret bleskifter

Moderautoriseret bleskifter.

hehe
Tomas

Fra : Padmé

Dato : 07-09-02 15:04

synes måske en tee er lidt primitivt...hvad med noget god rødvin istedet?
eller et par biografbilletter, til når hun ikke ammer mere, og har lyst til
at komme ud..?

mae :)

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 07-09-02 15:18

Winnie Henriksen <winnie@bitnisse.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:669jnugv089c7lfku3b9s4p2oinrid4lvk@4ax.com...
> [...]
>
> Til kurven vil jeg købe nogle bleer men der er kommet frygtelig mange
> siden jeg brugte dem (10 år siden) så hvad er godt til en nyfødt.

Hej Winnie
Hvad med et gavekort til en restaurant, hvor han kan invitere sin bedste ven
ned, når han har brug for en bleskiftepause. Det kan mænd jo også godt have.
Skal det være en drillegave, vil jeg foreslå ørepropper.
MVH Rikke

--
Du kan finde ideer til aftensmaden,
aktiviteter med ungerne, sparetips,

Fra : Karsten Madsen

Dato : 20-09-02 15:50

> lille ting men hvad med den nye far jeg tænkte på at få trykt en bluse

Da vi for snart fem år siden fik vores børn (tvillinger) fik jeg (faren)
næsten 10 kg færdiglavet frosset mad af forskellig slags af naboerne - lige
til microen. Den levede konen og jeg af i dejlig lang tid, da der ikke var
levnet meget tid til os selv i det første halve år.

Fra : Inger Pedersen

Dato : 27-09-02 17:59

"Karsten Madsen" <6@drosselvejhund.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til microen. Den levede konen og jeg af i dejlig lang tid, da der ikke var
> levnet meget tid til os selv i det første halve år.

Genial ide!
Eller et gavekort, der lyder på at gøre hele hytten ren eller klare
vasketøjet nogle gange, mens forældrene går tur med bebsen i barnevognen?

Hilsen Inger