MS Windows
briani 27239
Se ALLE ting i Indstillinger -> Tilføj-fje~
Fra : Svend Emil

Dato : 07-09-02 07:55

Hvordan er det at jeg går så det frem?
Jeg kører XP.

Der er da vist ikke mere at sige til det.
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Edmund

Dato : 07-09-02 08:04

Svend Emil skrev:

> Hvordan er det at jeg går så det frem?
> Jeg kører XP.
>
> Der er da vist ikke mere at sige til det.

Fjern hide i sysoc.inf c:\windows\inf

Hvis du tænker på at fjerne f.eks messenger

--
Mvh Edmund

Fra : Svend Emil

Dato : 07-09-02 08:22

"Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse
> Fjern hide i sysoc.inf c:\windows\inf
>
> Hvis du tænker på at fjerne f.eks messenger

Altså fjerne hide efter hvert "component" i den fil, og så vil de blive
synlige ??

Svend

Fra : Edmund

Dato : 07-09-02 08:35

Svend Emil skrev:

> "Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse

> Altså fjerne hide efter hvert "component" i den fil, og så vil de
> blive synlige ??

Ja, men husk at komma på begge sider af hide skal blive stående.

Om det så er sundt for XP at fjerne alt der bliver synlig i tilføj/fjern
ved jeg ikke.
Fjerner du f.eks messenger fjerner den ikke programmappen, men den har
jeg fjernet bagefter uden at XP brokker sig. Om det så er den rigtige
måde at gøre det på, må du spørge andre om. google giver masser af links
til dette emne

--
Mvh Edmund

Fra : Svend Emil

Dato : 07-09-02 08:45

> Ja, men husk at komma på begge sider af hide skal blive stående.

Godt jeg lavede en kopi!!
Original: com=comsetup.dll,OcEntry,comnt5.inf,hide,7
Ændring: com=comsetup.dll,OcEntry,comnt5.inf,,7 ???? Er det sådan det skal
være?

> [...]
> jeg fjernet bagefter uden at XP brokker sig. Om det så er den rigtige
> måde at gøre det på, må du spørge andre om. google giver masser af links

Ja, men jeg vil nu faktisk ikke slette noget af det, men bare have dette
"overblik" over hvor emget der er, men det er altså helst ikke noget man
skal slette??
....Og forresten så bruger jeg Messenger, så det vil jeg ikke slette!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Edmund

Dato : 07-09-02 09:01

Svend Emil skrev:

> Godt jeg lavede en kopi!!
> Original: com=comsetup.dll,OcEntry,comnt5.inf,hide,7
> Ændring: com=comsetup.dll,OcEntry,comnt5.inf,,7 ???? Er det sådan det
> skal være?

præcis

Du kan bruge søg og erstat i notepad så går det stærkt.

> Ja, men jeg vil nu faktisk ikke slette noget af det, men bare have
> dette "overblik" over hvor emget der er

Ja det er rart at se hvad der gemmer sig

> men det er altså helst ikke noget man skal slette??

Det er ikke noget jeg ved noget om, derfor den bemærkning.

--
Mvh Edmund

Fra : Svend Emil

Dato : 07-09-02 09:50

> præcis

Jeg har lavet det om nu, og genstartet, men der er bare de samme som der var
hlet fra starten af! ???

Hvad er der sket?
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Edmund

Dato : 07-09-02 09:58

Svend Emil skrev:

> Jeg har lavet det om nu, og genstartet, men der er bare de samme som
> der var hlet fra starten af! ???
>
> Hvad er der sket?

I venstre side i tilføj / fjern skal du vælge windows komponenter

--
Mvh Edmund

Fra : Svend Emil

Dato : 07-09-02 10:02

> I venstre side i tilføj / fjern skal du vælge windows komponenter

Aha, det var det der skete!!
Jeg havde troet at det var nogen programmer som kom frem, som man ellers
ikke bare lige ville kunne fjerne så let, men det var altså nogen af de ting
som Windows vist har rimelig meget brug for!!

OK, jeg tror bare vi stopper vores lille "snak" her, jeg har fået svar på
mit spørgsmål, og mange tak for hjælpen.
Jeg lader det da vist bare være helt!
--
--- Svend Emil (o: ---