Mozilla 1.1 - offline fugerer ikke
Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 07-09-02 08:02

Jeg bruger Mozilla 1.1 en gang imellem. Men jeg synes ikke, den
fungere særlig godt ved offline-læsning. Jo, der er visse sider,
der kan læses, når forbindelsen er afbrudt. Men de fleste er pist
væk, hvis jeg vil læse dem en anden god gang. Jeg mener at have
prøvet med de indstillingsmuligheder, der findes i browseren.
Eller har jeg overset noget?

Opera som jeg har prøvet, havde den samme skavank med, ikke at
kunne bruges som offline-browser.

Er der et godt trick til, at få Mozilla til at kunne gemme besøgte
sider, så de kan læses offline, når det passer mig? Jeg synes den
fortjener at blive brugt noget mere. Det skal ikke være MS det
hele

--
Venlig hilsen
Svend Erik