DASL inst.
Fra : Thorbjørn Spurré Jen~

Dato : 07-09-02 07:35

Hej.

Jeg har lige fået en adsl. men stillet kunne ikke siede i samme rum som
Pc'en. Nu vil jeg gerne trekke et kabel og få et stik ved Pc'en. Men hvilke
ben bruges der. jeg ved at hun to af benene er i drog men hvilke to ?

på forhånd tak.

Thorbjørn.

Fra : Martin Sjøberg

Dato : 07-09-02 18:06

> jeg ved at hun to af benene er i drog men hvilke to ?

Du må meget undskylde, men jeg fatter ikke en brik af sætningen.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-09-02 18:37

"Thorbjørn Spurré Jensen" skrev i en meddelelse
> Jeg har lige fået en adsl. men stillet kunne ikke siede i samme rum som
> Pc'en. Nu vil jeg gerne trekke et kabel og få et stik ved Pc'en. Men hvilke
> ben bruges der. jeg ved at hun to af benene er i drog men hvilke to ?

Ganske som med alm telefon - du skal bruge de to lodrette ben !

Køb et sæt til et ekstra telefonstk og sæt på !

--

Jan Vestergaard
jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-09-02 02:35

"Thorbjørn Spurré Jensen" <spurre@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
hvilke
> ben bruges der. jeg ved at hun to af benene er i drog men hvilke to ?

Hvis du har haft tekniker på til ADSL indstallationen.. Skulle du gerne
kunne få stikket, hvor du overhovedet vil i bolien.. Bare det ikke
overstiger 30 meter, kabeltræk memer jeg.. Teknikeren har nok været halv
doven.

Nu siges der ikke noget om, det er en skillefilter løsning... Altså om der
er telefon på samme kobberpar.. Du kobler op fra Stofanet, så det er lidt
svært at se hvilket ADSL produkt du har.

Hvis det fx er Cybercity, eller Tiscalil. Uden delefilter. Så kan du bare
trække en normal telefon forlængerledning. Eller et 2 trådskabel.

Hvis det derimod, er en skillefilter løsning. Så kan du lade skillefilteret
sidde, og her trække et forlængerledning fra "adsl" outputtet på
skillefilteret.. Hen til pc´en...

Ps. jeg er selv dårlig til at få lavet en masse tastefejl.... Men måske du
lige skulle skulle tage en slappe, når du skriver.. Der er ret mange
taste/stavefejl

Fra : Thorbjørn Spurré Jen~

Dato : 15-09-02 10:41

> [...]
>
> Ps. jeg er selv dårlig til at få lavet en masse tastefejl.... Men måske du
> lige skulle skulle tage en slappe, når du skriver.. Der er ret mange

Mange tak for svaret.

Jeg ved godt at der er fejl men jeg prøver og så skulle du bare have set for
et år siden... så er det maget bedre nu