MS Windows
briani 27239
Forkert sprog i Win98
Fra : Anders Sørensen

Dato : 06-09-02 23:25

Hej

En kammerat har efter eget udsagn installeret softwaren til en ny printer,
og dermed øjensynligt kommet til at svare ja til at overskrive de danske
sprogfiler. I hvertfald er alle menuer i windows nu engelske.

Hvordan laver jeg det til dansk igen uden at skulle installere helt forfra?

Er der ikke bare nogle filer der kan kopieres fra Windows-cd'en?

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-09-02 01:24

Sat, 7 Sep 2002 00:24:35 +0200, skrev "Anders Sørensen"
<ats@NejTakTilSpam.computer.dk>:

>En kammerat har efter eget udsagn installeret softwaren til en ny printer,
>og dermed øjensynligt kommet til at svare ja til at overskrive de danske
>sprogfiler. I hvertfald er alle menuer i windows nu engelske.

Kan næppe passe, det eneste som har kunnet ændre på sprog nogen
steder er installtion af en engelsk Internet Explorer på en dansk
Windows.

Det burde ikke ske i de nye windowsversioner, men om det kan ske
på den win 98 er jeg ikke klar over.

IE, hvis det er det, burde kunne fjernes i tilføj/fjern
programmer.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 07-09-02 08:46

On Sat, 07 Sep 2002 02:24:19 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Kan næppe passe, det eneste som har kunnet ændre på sprog nogen
>steder er installtion af en engelsk Internet Explorer på en dansk
>Windows.
klip

Det skete for mig med Canoscan, den ville kun tale spansk, jeg fik det
dog ændret, så mon ikke også det kunne ske med en printer
mvh Ebbe