/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Nokia 3510 til en 3510i
Fra : Tobias H. Klint


Dato : 06-09-02 21:22

Hej i gruppen
Er der nogen da ved om man kan få sin nokia 3510 lavet den om til en
3510i??????

Med Venlig Hilsen
Tobias Klint



 
 
\(: MarlboroMan :\) (06-09-2002)
Kommentar
Fra : \(: MarlboroMan :\)


Dato : 06-09-02 21:48

> Hej i gruppen
> Er der nogen da ved om man kan få sin nokia 3510 lavet den om til en
> 3510i??????

Ja. Det kan man IKKE. Det er nemlig ikke kun softwaren som er anderledes,
som f.eks 3310->3315.

> Med Venlig Hilsen
> Tobias Klint

--
Mvh.

Kenneth
(Fjern "NOSPAM" i mailadressen ved direkte svar)



Lasse Hedegaard (07-09-2002)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 07-09-02 12:45

Kenneth skrev:

>Ja. Det kan man IKKE.

Det er meget hurtigt at drage den konklussion (med mindre du
selvfølgelig har 'intern viden' om 3510i)

>Det er nemlig ikke kun softwaren som er anderledes,
>som f.eks 3310->3315.

Korrekt, men det er nu set, at nogle har lavet telefoner om til nogle
andre, også ved uskiftning af hardware - f.eks. en anden skærm. Jeg
husker det ikke helt, men det er måske Nokia 3330 -> 3350.

T10 kan også laves om til T18, selvom hardwaren ikke er helt identisk.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock
** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

\(: MarlboroMan :\) (07-09-2002)
Kommentar
Fra : \(: MarlboroMan :\)


Dato : 07-09-02 18:20

> >Ja. Det kan man IKKE.
>
> Det er meget hurtigt at drage den konklussion (med mindre du
> selvfølgelig har 'intern viden' om 3510i)

Det er som man tager det. En af mine ældste venner arbejder for Nokia, dog
har jeg ikke lige spurgt ham ad. Så man kan vel sige både og!

> >Det er nemlig ikke kun softwaren som er anderledes,
> >som f.eks 3310->3315.
>
> Korrekt, men det er nu set, at nogle har lavet telefoner om til nogle
> andre, også ved uskiftning af hardware - f.eks. en anden skærm. Jeg
> husker det ikke helt, men det er måske Nokia 3330 -> 3350.

Jeps. Dog vil jeg tro at det bliver dyrer selv at lave sin tlf. om end det
vil være at købe den nye model (jeg ved godt det ikke var det spørgsmålet
gik ud på).

> T10 kan også laves om til T18, selvom hardwaren ikke er helt identisk.

Det ved jeg ikke noget om. Ericsson har aldrig interesseret mig.

> Venligst,
> Lasse Hedegaard

--
Mvh.

Kenneth
(Fjern "NOSPAM" i mailadressen ved direkte svar)



Tobias H. Klint (07-09-2002)
Kommentar
Fra : Tobias H. Klint


Dato : 07-09-02 19:19

Hej Igen

Tror i ikke at man kan gå ind mie sin telefon og få nokia til at lave den om
til en Nokia 3510i hvis man har en 3510

Mvh
Tobias Klint

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboromanNOSPAM@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3d7a3507$0$87293$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > >Ja. Det kan man IKKE.
> >
> > Det er meget hurtigt at drage den konklussion (med mindre du
> > selvfølgelig har 'intern viden' om 3510i)
>
> Det er som man tager det. En af mine ældste venner arbejder for Nokia,
dog
> har jeg ikke lige spurgt ham ad. Så man kan vel sige både og!
>
> > >Det er nemlig ikke kun softwaren som er anderledes,
> > >som f.eks 3310->3315.
> >
> > Korrekt, men det er nu set, at nogle har lavet telefoner om til nogle
> > andre, også ved uskiftning af hardware - f.eks. en anden skærm. Jeg
> > husker det ikke helt, men det er måske Nokia 3330 -> 3350.
>
> Jeps. Dog vil jeg tro at det bliver dyrer selv at lave sin tlf. om end
det
> vil være at købe den nye model (jeg ved godt det ikke var det spørgsmålet
> gik ud på).
>
> > T10 kan også laves om til T18, selvom hardwaren ikke er helt identisk.
>
> Det ved jeg ikke noget om. Ericsson har aldrig interesseret mig.
>
> > Venligst,
> > Lasse Hedegaard
>
> --
> Mvh.
>
> Kenneth
> (Fjern "NOSPAM" i mailadressen ved direkte svar)
>
>



\(: MarlboroMan :\) (07-09-2002)
Kommentar
Fra : \(: MarlboroMan :\)


Dato : 07-09-02 20:08

> Hej Igen

Hej ; )

> Tror i ikke at man kan gå ind mie sin telefon og få nokia til at lave den
om
> til en Nokia 3510i hvis man har en 3510

Umiddelbart, nej. Prøv om et par måneder. Man ved aldrig, selv om det er
tvivlsomt.

> Mvh
> Tobias Klint

--
Mvh.

Kenneth
(Fjern "NOSPAM" i mailadressen ved direkte svar)



Tobias H. Klint (07-09-2002)
Kommentar
Fra : Tobias H. Klint


Dato : 07-09-02 20:14

Okay Tak


"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboromanNOSPAM@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3d7a4e46$0$87273$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Hej Igen
>
> Hej ; )
>
> > Tror i ikke at man kan gå ind mie sin telefon og få nokia til at lave
den
> om
> > til en Nokia 3510i hvis man har en 3510
>
> Umiddelbart, nej. Prøv om et par måneder. Man ved aldrig, selv om det er
> tvivlsomt.
>
> > Mvh
> > Tobias Klint
>
> --
> Mvh.
>
> Kenneth
> (Fjern "NOSPAM" i mailadressen ved direkte svar)
>
>



Peter Rongsted (08-09-2002)
Kommentar
Fra : Peter Rongsted


Dato : 08-09-02 16:30

"Tobias H. Klint" <Tobias_H_Klint@Hoymail.com> wrote:

>Hej Igen
>
>Tror i ikke at man kan gå ind mie sin telefon og få nokia til at lave den om
>til en Nokia 3510i hvis man har en 3510

Det tror jeg ikke. Jeg kan ikke komme i tanke om et tilfælde, hvor Nokia
ville opgradere en gammel model til en ny.

Peter

Lasse Hedegaard (08-09-2002)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 08-09-02 17:41

Peter Rongsted skrev:

>Det tror jeg ikke. Jeg kan ikke komme i tanke om et tilfælde, hvor Nokia
>ville opgradere en gammel model til en ny.
¨
Kun til ny software naturligvis. I dette tilfælde er der jo sådan set
tale om konvertering til en anden telefon. Nokia sælger både Nokia
3310 og 3315, og det er klart, at de ikke vil lave en 3310er om til
Nokia 3315 (selvom det er muligt). Ericsson tilbydet det jo heller
ikke med T10->T18.

T68->T68i er noget andet, T68 sælges så vidt jeg ved ikke mere, og man
har vidst hele tiden fortalt, at opgraderingen kunne man få gratis.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock
** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Crash Override (08-09-2002)
Kommentar
Fra : Crash Override


Dato : 08-09-02 18:09

On Sun, 08 Sep 2002 18:40:49 +0200, Lasse Hedegaard wrote:

> T68->T68i er noget andet, T68 sælges så vidt jeg ved ikke mere, og man
> har vidst hele tiden fortalt, at opgraderingen kunne man få gratis.

T68 og T68i blev begge solgt samtidig en periode hos TDC butikkerne.

--
crash override
http://streetwise.dk
http://bofh.linux.dk


Duck-1 (10-09-2002)
Kommentar
Fra : Duck-1


Dato : 10-09-02 18:05

jeg så T68 og T68i hos Sonofon i ålborg i dag, og undrede mig også lidt, har
ikke en skid forstand på om du får den nøjagtig samme telefon ud af det ved
opgradering, men den kostede da 1000.- kroner mindre mener jeg.

jeg kan selfølgelig også ha set forkert
"Crash Override" <crash@streetwise.dk> skrev i en meddelelse
news:pan.2002.09.08.17.08.46.583326@streetwise.dk...
> On Sun, 08 Sep 2002 18:40:49 +0200, Lasse Hedegaard wrote:
>
> > T68->T68i er noget andet, T68 sælges så vidt jeg ved ikke mere, og man
> > har vidst hele tiden fortalt, at opgraderingen kunne man få gratis.
>
> T68 og T68i blev begge solgt samtidig en periode hos TDC butikkerne.
>
> --
> crash override
> http://streetwise.dk
> http://bofh.linux.dk
>



GiWeo (08-09-2002)
Kommentar
Fra : GiWeo


Dato : 08-09-02 08:57

Hejsa

>Er der nogen da ved om man kan få sin nokia 3510 lavet den om til en
>3510i??????

Hvis du skifter skærmen ud med en farve, så har du en i model !


--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på
http://www.lars-engelhardt.dk
ICQ: 4835755

Lasse Hedegaard (08-09-2002)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 08-09-02 10:57

GiWeo skrev:

>Hvis du skifter skærmen ud med en farve, så har du en i model !

Ikke helt.

3510i har i modsætning til 3510 også java. Desuden kan man højst
sandsynligt (uden en evt. softwareopdatering, måske også opdateringen
af andet hardware) ikke blot sætte en anden skærm i. Styresystemet i
telefonen skal jo være skrevet til den aktuelle skærmtype.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock
** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

N/A (08-09-2002)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 08-09-02 17:25



Peter Rongsted (08-09-2002)
Kommentar
Fra : Peter Rongsted


Dato : 08-09-02 17:25

nospam@rongsted.dk (Peter Rongsted) wrote:

>GiWeo <do@os.dk> wrote:
>
>>Hejsa
>>
>>>Er der nogen da ved om man kan få sin nokia 3510 lavet den om til en
>>>3510i??????
>>
>>Hvis du skifter skærmen ud med en farve, så har du en i model !

Prøver lige igen

Der er ikke kun farveskærmen til forskel. 3510i har også Java og kan
sende MMS.

Du kan sammenligne de to modeller her:
http://nokia.com/phones/3510i/faq_comparison.html

Peter

Matthiessen (08-09-2002)
Kommentar
Fra : Matthiessen


Dato : 08-09-02 18:57

"Peter Rongsted" <nospam@rongsted.dk> skrev i en meddelelse
news:3d7b79b2.92888446@news.tiscali.dk...

> Prøver lige igen
>
> Der er ikke kun farveskærmen til forskel. 3510i har også Java og kan
> sende MMS.

teknisk set er det kun skærmen - softwaremæssigt måske ikke... men ved en
kombination af begge ændringer kan man sandsynligvis ændre det.
- men det er kun gisninger, og vi må vente med at se til den kommer ud.
Tilslutningen af farveskærmen er nok en _del_ anderledes...

/Anders



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408604
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste